• NEVENA RAČIĆ: Ljubiša Ristić je veliki majstor!

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    „Tajna crne ruke – mjuzikl epohe: samrtni valcer Apisa i Evrope“ – muzički spektakl sa 70 učesnika imao je premijeru u oktobru na sceni Sava centra. Već smo pisali o tome da je pet pančevačkih balerina učestvovalo u ovom događaju. Međutim, još jedna Pančevka imala je izuzetno bitnu ulogu u stvaranju ove predstave. To je Nevena Račić, pijanistikinja, koja je diplomirala na Fakultetu muzičke umetnosti, a radi kao korepetitorka u Muzičkoj školi „Jovan Bandur“ u Pančevu. Nevena je radila aranžmane za „Tajnu crne ruke“, uvežbavala glumce i svirala i pevala na sceni. Zanimalo nas je kako je ona doživela ovu predstavu.

    Od kada sarađuješ sa KPGT-om i Ljubišom Ristićem?

    – Ljubišu znam još od pre, od njegovog „Ogovaranja“. Bojana, moja sestra je radila muziku i svirala u toj predstavi. Ja sam manje u sevetu pozorišta, moja sestra je više u tome. Bojana je jedno vreme igrala u svim predstavama KPGT-a, a ja sam bila ispomoć. Tu sam bila da pomognem kada je potrebno. Sa Ljubišom sam radila i u Makedonskom narodnom teatru „Trojan i Kresida“. To je bio projekat zbog koga smo bili dva i po meseca u Skoplju. Pre toga sam sa Ljubišom radila i „Konzulska vremena“, predstavu koja je bila postavljena u Zvezdara teatru.

     

     

    Šta je bio tvoj zadatak u predstavi?

    – Gabor Lenđel je bio zadužen za jedan deo muzike, gde je on i komponovao jednu numeru koja se zove „Ljubav i zlo“ i prearanžirao je originalnu muziku, a ja sam radila scene u koje sam ubacivala neku Mocartovu muziku, na primer za scenu porođaja i to sam preranžirala tu muziku tako da to glumci mogu da pevaju. Radila sam probe sa glumcima, pevačke probe, kako bi ih osposobili da pevaju songove za tu predstavu. Svirala sam i pevala i na sceni.

     

     

    U Pančevu si poznata pre svega kao muzičarka, da li ti prija rad u pozorištu?

    – Meni scena prija. Sve zavisi od ljudi, da li ti prija ta ekipa, ta energija. Pozorište je potpuno drugi svet od ovog muzičkog. Nas je bilo šezdeset. To su ljudi sa kojima bukvalno živiš svakog dana. Na kraju postanete jedna velika porodica, a nakon premijere ti bude nekako prazno. Onda ti je žao što se sve to završilo.

    Kakva je ekipa mjuzikla?

    – Prijala mi je ta ekipa, Bojana Stojmenov, Dušan Svilar koji je fenomenalan tip, taj čovek peva bolje od Zdravka Čolića u najboljim danima, gluma mu je odlična, uvek je bio tačan na probama, potpuno profi lik. Tu su bili i afirmisani glumci Tanja Bošković, Rada Đuričin. Nataša Bekvalac je jedna potpuno normalna devojka. Ni na koji način se nije izdvajala, dolazila je na probe kao i svi mi. Ja mislim da je sasvim dobro odradila svoj posao – ulogu Drage Mašin.

    Ko je iz ekipe ostavio najjači utisak na tebe?

    – Ljubiša Ristić. On je jedan majstor kakvog nema. On je tu predstavu postavio na scenu bukvalno za dva dana. Mi sve sve vreme imali glumačke probe, pevačke probe. Niko od nas nije znao kako će predstava zapravo izgledati, do dva dana pred premijeru. Onda smo se preselili u Sava centar i on je tu napravio predstavu. U svakom trenutku imao je rešenje za svaku scenu. Način na koji on to radi je prosto neverovatan. Potpuno je svoj i nikada nije odustao od nekih svojih ideja, principa, originalnosti. Njega ne zanima da se nekome dopadne. I to je ono što je meni najneverovatnije kod tog čoveka. Sjajan je. Imate one predstave gde težina cele predstave pada na glumce, sve zavisi od njih, a ova predstava je, po meni, rediteljski najzahtevnija.

    Šta će se s Tajnom crne ruke dalje dešavati?

    – Nakon premijere i reprize u Beogradu, odigrana je i novosadska premijera Tajne crne ruke, a imamo već zakazane termine, u novembru i decembru u Novom Sadu i Beogradu.

     

    „Tajna crne ruke – mjuzikl epohe: samrtni valcer Apisa i Evrope“ – muzički spektakl sa 70 učesnika imao je premijeru u oktobru na sceni Sava centra. Već smo pisali o tome da je pet pančevačkih balerina učestvovalo u ovom događaju. Međutim, još jedna Pančevka imala je izuzetno bitnu ulogu u stvaranju ove predstave. To je Nevena Račić, pijanistikinja, koja je diplomirala na Fakultetu muzičke umetnosti, a radi kao korepetitorka u Muzičkoj školi „Jovan Bandur“ u Pančevu. Nevena je radila aranžmane za „Tajnu crne ruke“, uvežbavala glumce i svirala i pevala na sceni. Zanimalo nas je kako je ona doživela ovu predstavu.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Kultura