• Kad Pančevci traže prava – na šta se žale

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Lokalni ombudsman – zaštitnik (prava) građana je Jelena Stojković Sokolović a kako je ta služba plaćena iz budžeta Pančeva ona je gradskoj skupštini podnela izveštaj za rad u prošloj godini.

    Za 365 dana 2019. godine ombudsmanu se obratilo 1.082 građanina. Lokalni je republičkom zaštitniku prosledio 16 pritužbi građana, a pet je upućeno kolegama u Novom Sadu.

    Građani su se lokalnom ombusmanu žalili na probleme sa javnim izvršiocima, sudskim sporovima, prigovarali su na dužinu postupka da se dođe do konačnog iznosa penzije, tražili su podršku za refunadacije u zdravstvu, a teme pritužbi su bili i računi za struju i gas.

    Gradjani su se žalili i na rad upravnika zgrada, kao i na probleme sa kompijama, rodbinom ili članovima domaćinstva, a tema su bile i oštećena roba, kao i nepružanje usluga od strane kablovskih operatera.

    Lokalni ombudsman izdvaja probleme vlasnika nekretnina u blizini kasarna kojima ta okolnosti usporava legalizaciju.

    Ombudsman je na osnovu pritužbi građana prošle godine formirao 29 predmeta protiv gradskih javnih preduzeća – najviše protiv Vodovoda i Higijene.

    Dvadeset predmeta je formirano po pritužbama na rad ustanova Pančeva – od čega je 16 na Centar za socijalni rad “Solidarnost”.

     

     

    Lokalni ombudsman – zaštitnik (prava) građana je Jelena Stojković Sokolović a kako je ta služba plaćena iz budžeta Pančeva ona je gradskoj skupštini podnela izveštaj za rad u prošloj godini.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo