Društvo

PANČEVO: Kakvi su rezultati ankete u ATP-u?

Izvor: 
013info Pet, 22/11/2019 - 17:41

Prema podacima Samostalnog sindikata Autotransportnog preduzeća Pančevo, približno 90 odsto zaposelnih u toj komunalnoj firmi izjasnilo se u anketi da želi da uzme otpremninu i napusti preduzeće. Zvanične podatke o rezultatima izjašnjavanja zaposlenih nismo uspeli da dobijemo.   

Za odlazak uz otpremninu izjasnio se najveći broj vozača, kao i svi radnici u garaži. Opciju ostanka u preduzeću zaokružio je najveći  broj administrativnih radnika, rekao je Milan Marković, predsednik Samostalnog sindikata. On se ogradio da su to nezvanični podaci koje je dobio u upravi ATP-a.

Predstavnici reprezentativnih sindikata objasniuli su razloge ovakvih rezultata ankete. 

Marković je rekao kako se zaposleni plaše neizvesnosti, jer je ATP prvi prevoznik u Vojvodini koji ulazi u javno-privatno parterstvo, i da je nepoznato šta mogu očekivati od budućih vlasnika s obzirom na to da je najveći broj radnika s velikim stažom.

Njegova koleginica Gordana Belča, predsednica sindikata „Nezavisnost“ dodala je da je pitanje kakve će ugovore o radu dobiti u novom preduzeću i hoće li relno trebati novim vlasnicima.

Suština je da zaposleni strahuju da se ne desi da pređu u novu firmu i onda jedan broj njih bude proglašen tehnloškim viškom. Tada bi ostali „kratkih rukava“, jer bi ostali i bez posla i bez otpremnine. Naime, Zakon o radu ppropisuje da se otpremnine isplaćuju samo za staž ostvaren kod poslednjeg poslodavca.

Gradonačelnik Pančeva Saša Pavlov ranije je izjavio da će kada se dobiju rezultati ankete gradska vlast morati da se pozabavi pitanjem novca za isplatu otpremnina.

„Na osnovu toga ćemo napraviti koncept razgovora sa suvlasnicima ili budućim partnerima Grada u zajedničkom privrednom društvu, da vidimo da zajednički iznađemo mogućnosti da se sve te otpremnine isplate“, rekao je Pavlov u izjavi za RTV Vojvodine.

Skupština Pančeva će na sednici zakazanoj za ponedeljak 25. novembar usvojiti predlog ugovora za koncesiju za javni prevoz.     




Marketing



Najnovije vesti