Ketering Foto: MaxPixel
Društvo

PANČEVO: Ketering za 666.666 dinara bez PDV-a

Izvor: 
013info Ned, 14/04/2019 - 12:01

Grad Pančevo je i ove godine raspisao javnu nabavku za usluge keteringa. Procenjena vrednost ove nabavke je 666.666 dinara bez PDV-a, navedeno je u konkursnoj dokumentaciji.

Grad je zainteresovan za sledeća jela:

  • Slani koktel zalogaji posni (bez rolata) minimum 8 vrsta po tacni (riba, plodovi mora, suši, posne pite, tortilja)
  • Slani konktel zalogaji mrsni ( bez rolata i bez namirnicaprženih u dubokom ulju) minimum 8 vrsta po tacni (slane pitice, kanapei, rolovana pršuta, korpice i zalogaji dasirom i slane torte)
  • Selekcija delikatesnih sireva
  • Slatki koktel zalogaji posni (standard)
  • Slatki koktel zalogaji posni (luks)
  • Slatki koktel zalogaji mrsni (standard)
  • Slatki koktel zalogaji mrsni (luks) 
  • Salata mimoza
  • Salata urnebes
  • Salata ruska
  • Valdorf salata
  • Salata od hobotnice
  • Salata vitaminska
  • Roštilj u dišu
  • Galantini (svinjetina)
  • Pecivo (mis) .

Takođe, traže se cene i za:

  • Iznajmljivanje kafemata
  • Iznajmljivanje čokoladne fontane
  • Servis (jedan stajač, 6 tanjira, 6 viljušaka, 6 čaša za vino, 1 konobar).

Ponuđač je dužan da obezbedi uslugu servisa (stolovi, oprema za topli ketering, escajg, adekvatne čaše, adekvatan broj konobara, dekoracija) prema savremenim estetskim i poslovnim kriterijumima korporativnog i diplomatskog keteringa.

Hrana mora biti spremljena od prvoklasnih sastojaka, najsrožeg kvaliteta, sveže pripremljena isključivo u okviru kapaciteta ponuđača, a ne preko dobavljača. Takođe mora biti servirana u skladu sa potrebama i zahtevima protokola i ceremonija za najviše državne zvaničnike, kao i 

Od ponuđača se, između ostlago, traži i da ima najmanje četiri vozila specijalizovana za transport hrane. da poseduje prostor koji može da primi najmanje 200 ljudi za organizovanje usluge keteringa u svom objektu koji nije udaljen više od 1000 metara od zgrade Gradske uprave.

Rok za podnošenje ponuda je 22. april u 12 sati, a kriterijum za izbor najpovoljnije ponude je „najniža ponuđena cena".




Marketing



Najnovije vesti