• POSTOJE LjUDI KOJI SU SE UVEK RAZLIKOVALI OD DRUGIH

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Redakcija časopisa sveta marketinga TABU i Organizaciono-programski odbor za obeležavanje jedinstvenog izdanja – knjige SVEDOČANSTVA O JEDNOM VREMENU – O SVETU MARKETINGA NEKADA I SADA, čija će promocija biti više nego neuobičajena, donela je odluku da predstavi autore (njih osamdeset osmoro), čiji su prilozi zbir autonomnih odluka da, sa svog aspekta, objave priloge koji su oslikavali vreme kada su ulazili u svet marketinga.
    To će se ostvariti ciklusom od tzv „Pet panela u nizu“ (tokom ove kalendarske godine). Prvi je već sada, u naredni utorak, 24. jula, koji će raspravljati o suštini filozofije marketinga i umeća njene primene u različitim oblastima života, od privrede, do kulturnih ustanova, sportskog i političkog marketinga i slično.

    Skoro sve planirane aktivnosti održavaće se u Svečanoj sali upravne zgrade Beogradskog sajma, sa početkom u 14.14 časova. Predviđeno je da traju oko 120 minuta.

    Članovi redakcije časopisa, kao i Organizaciono-programskog odbora, doneli su jedinstvenu odluku kada je u pitanju kako trajno obeležiti postojanje određenog kruga ljudi koji su uradili više nego što je, bilo ko od njih zahtevao ili očekivao, koji su, na određeni način, bili vizionari razvoja društva i u tome bili uspešni.

    Normalno je da takvih ljudi uvek ima u određenom vremenu, bez obzira na političko okruženje i/ili društveno-ekonomski trenutak. Pitanje je samo da li padaju u zaborav, što, obično, tako biva. Drugačije vaspitani, sa dubokim osećanjem za ličnu i društvenu odgovornost, za razvoj stvaralačkog duha tima ljudi kojima su se okruživali, stimulisali su njihov stvaralački duh i osećaj odgovornost za dobijene šanse kako bi se iskazali. To, po pravilu, nisu nikakvi standardi, pogotovu ne administrativno utvrđeni. To su ljudi koji su imali visok osećaj razvijene svesti da moraju ostaviti traga o sebi i svom životu. Mnogi tako razmišljaju, iz mnogi razloga, ne stignu uvek do cilja. Mnogo je razloga koji bi se mogli opisati i koji su, počesto, bili prepreka ostvarivanju određenih vizija bez obzira na okruženje i ne uvek jasno identifikovanje društveno-političkog okruženja.

    U trenutku kada je doneta odluka da se prestane za izdavanjem časopisa sveta marketinga TABU, iz razloga koji, u ovom trenutku, nisu bitni, doneta je jedinstvena odluka: obeležiti, javnim priznanjem, grupu ljudi koji su se, bitno i uspešno, razlikovali od mnogih drugih.

    Doneta je odluka o ustanovljenju Povelje i plakete kojom će se nagraditi ti pojedinci, članovi Kluba POČASNIH AMBASADORA PRIMENjENE FILOZOFIJE MARKETINGA.

    Tekst povelje govori dovoljno samo za sebe:

    LjUDI ISPRED VREMENA!

    Postoje neumorni ljudi. Koji se,nikada, ne mire sa postojećim. Koji stalno teže progresu, boljem, lepšem, bogatijem sadržaju života.

    Svoja i okruženja.

    Kome se stalno osećaju dužnim.

    A nisu!

    Na plaketi biće ispisano:

    Počasni ambasador u razumevanju i u umeću primene filozofije marketinga.

    Nosioci ovog jedinstvenog profesionalnog priznanja su:

    Mirjana Zeković, Nikola Stojšić, Nikola Pavićić, Rade Svilar, Miodrag Babić, Miroslav Šutić, profesori dr Karolj Kasaš, Miladin M. Ševarlić i Milivoje Pavlović, kao iJovan Tomović i Dragoljub Vukadinović.

    Povelje i plakete biće im uručene 24. julau Svečanoj sali upravne zgrade Beogradskog sajma, po završetku panela „Razumevanje filozofije marketinga i umeće njene realizacije“.

    Zdravicu, u čast slavodobitnika, održaće doktorandĐurđica Jojić, ćerka Save Jojića, vlasnika vinarije MAČKOV PODRUM iz Iriga, partner koji nas prati već desetak godina na svim našim manifestacijama.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Ekonomija