• Lidl počinje da radi 11. oktobra u 12 gradova, ali ne i u Pančevu

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Nemački diskontni lanac Lidl počeće u Srbiji da radi 11. oktobra, potvrđeno je iz te kompanije.Kompanija Lidl Srbija počeće operativno poslovanje 11. oktobra otvaranjem 16 prodavnica u 12 gradova širom zemlje.

    Građani Beograda, Bora, Zrenjanina, Kragujevca, Leskovca, Niša, Novog Sada, Smedereva, Sombora, Subotice, Užica i Šapca prvi će imati priliku da se uvere u jedinstveno iskustvo kupovine koje donosi prvi savremeni diskont u Srbiji, navodi se u saopštenju kompanije. Otvaranje završenih prodavnica u Beogradu (Ada), Inđiji, Jagodini, Kikindi, Kruševcu, Vršcu i Pančevu će uslediti od novembra i nastaviti se u narednim mesecima.

    „Spremni smo za otvaranje i uzbuđeni što ćemo sledeće nedelje moći da uslužimo potrošače. Verujemo da ćemo zadobiti njihovo poverenje kroz pažljivo odabran asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta i ponudu jedinstvenih Lidl brendova koji im do sada nisu bili dostupni u Srbiji. Ovom prilikom ih srdačno pozivamo da od 11. oktobra posete svoj Lidl i uvere se zašto je kupovina u Lidlu jednostavna, bolja i povoljnija“, rekla je rukovodilac korporativnih komunikacija u Lidlu Srbija, Martina Petrović.

    Lidl je za potrošače u Srbiji pripremio pažljivo odabran asortiman od 1.500 proizvoda, a na policama prvog savremenog diskonta će se naći jedinstveni Lidl brendovi, ali i proizvodi domaćih dobavljača. Lidl je više od maloprodavca hrane i posebno ga izdvajaju vremenski ograničene akcijske ponude neprehrambenih proizvoda koje se svake nedelje menjaju, pa će u prodavnicama moći da se pronađu i proizvodi kao što su mali kućni aparati, tekstil, igračke, alati, kućni dekor, oprema za baštovanstvo i još mnogo toga.

    Lidl prodavnice u Srbiji su standardizovane i građene po novijem konceptu, koji podrazumeva moderniji dizajn, veći prodajni prostor, prostranija parking mesta, više prirodnog svetla, veću energetsku efikasnost i atraktivan izgled u skladu sa ciljevima Lidla – pružiti svojim potrošačima lepše iskustvo kupovine, izgraditi prijatno i sigurno mesto za rad zaposlenih i biti odgovoran prema životnoj sredini.

    U proces izgradnje prodavnica kompanija Lidl Srbija aktivno je uključila domaću građevinsku industriju angažovanjem 200 podizvođača – projektantskih, nadzornih i izvođačkih firmi.

    Prve potrošače u Lidl prodavnicama dočekaće više od 1.000 prodavaca. Oni su, zajedno sa ostalim kolegama, u sklopu temeljnih priprema za otvaranje prošli višemesečne obuke kako bi odgovorili na potrebe potrošača. U trenutku otvaranja, u Lidlu će raditi više od 1.500 zaposlenih.

    Nemački diskontni lanac Lidl počeće u Srbiji da radi 11. oktobra, potvrđeno je iz te kompanije.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija