• U izborne kampanje na Fejsbuku i Instagramu uloženo preko 380.000 evra

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Fondacije Šer (SHARE) sapštila je da je izradila analizu kampanje političkih aktera na internetu, kroz izveštavanje odabranih onlajn medija, i aktivnosti i oglašavanje stranaka i kandidata na društvenim mrežama.

    „Delimično je okončan četvrti izborni ciklus koji prate istraživači SHARE Fondacije kroz analizu kampanje političkih aktera na internetu, tačnije kroz izveštavanje odabranih onlajn medija, te aktivnosti i oglašavanje stranaka i kandidata na društvenim mrežama. Ovog puta posebnu pažnju smo posvetili političkom oglašavanju na Fejsbuku, budući da je kompanija Meta prošle godine uvrstila Srbiju među zemlje u kojima se zahteva ispunjavanje viših standarda transparentnosti“, stoji u saopštenju.

    Prema tim podacima, ukupno je za reklame potrošeno preko 380.000 evra.

    „Zahvaljujući dostupnosti podataka o broju i poreklu oglasa na Fejsbuku, ciljanoj demografiji i izdvojenim sredstvima, pratili smo sponzorisane objave koje se tiču društvenih pitanja, izbora ili politike, a koje su bile postavljene na Fejsbuku i Instagramu u periodu od raspisivanja izbora 15. februara pa sve do dana glasanja 3. aprila 2022. Analizirano je ukupno 32 stranice i 2.350 političkih oglasa, za koje je ukupno plaćeno preko 380.000 evra“, kaže se u saopštenju SHARE fondacije..

    Kako se navodi, po ovim podacima, najviše oglasa imala je koalicija MORAMO (448), zatim kandidat SPS-a za gradonačelnika Beograda Toma Fila (283); na trećem mestu našla se stranica političke partije Dosta je bilo (185), dok je na četvrtom stranica Gorana Vesića (167), aktuelnog zamenika gradonačelnika Beograda koji se nije kandidovao ni za jednu poziciju u okviru svoje stranke na predstojećim izborima.

    „Zvanična Fejsbuk stranica aktuelnog predsednika Aleksandra Vučića kao i stranica vladajuće Srpske napredne stranke izdvojile su najviše sredstava za kampanju, po 74.282 i 50.312 evra. Na trećem mestu nalazi se stranica ‘Aleksandar Šapić’, kandidata SNS za gradonačelnika Beograda sa 32.345 evra izdvojenih za oglašavanje na Fejsbuku, dok je na četvrtom stranica ‘Dela Govore’ sa potrošenih 31.866 evra“, stoji u saopštenju SHARE fondacije.

    Integralnu analizu SHARE Fondacije možete pogledati OVDE

     

    Fondacije Šer (SHARE) sapštila je da je izradila analizu kampanje političkih aktera na internetu, kroz izveštavanje odabranih onlajn medija, i aktivnosti i oglašavanje stranaka i kandidata na društvenim mrežama.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Poskupeli i benzin i dizel

    U narednih sedam dana, litar evrodizela za maloprodaju koštaće 203 dinara, dok će cena bezolovnog benzina biti 190 dinara po litru, navodi […]