• Kolektivno stanovanje – uz profesionalno upravljanje, briga je manje

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Upravljanje stambenom zajednicom je zakonska obaveza prema Zakonu o stanovanju i održavanju zgrada, koji je stupio na snagu još 30. decembra 2016. godine. 

    Pod upravljanjem zgradom podrazumevaju se svi organizacioni poslovi i aktivnosti koje kontinuirano obavlja izabrano ili postavljeno lice u svrhu rukovođenja zgradom. Najavljene su i izmene Zakona, a o ovoj temi od značaja za sve stanare zgrada, razgovarali smo sa timom kompanije „IMPERIAL upravljanje“, koja posluje na teritoriji grada Pančeva, a koja u našem gradu jedina pruža uslugu organizovanog profesionalnog upravljanja sa više profesionalnih upravnika u timu.

    013info:  Više od šest godina u primeni je Zakon o stanovanju i održavanju zgrada u Republici Srbiji, prema kojem su stambene zajednice u obavezi da imaju upravnika – profesionalnog ili izabranog stanara zgrade. Koje nam prednosti donosi angažovanje profesionalnog upravnika?

    Imperial upravljanjeOdržavanje zgrade podrazumeva sve aktivnosti kojima se obezbedjuje očuvanje funkcija i svojstava zgrade u skladu sa njenom namenom, a naročito u cilju redovnog korišćenja i funkcionisanja zgrade. Vlasnici ili korisnici samostalnih delova zgrade imaju obavezu da održavaju svoje delove zgrada na način kojim se obezbeđuje funkcionalnost tog dela zgrade prema propisima koji bliže određuju njihovu funkcionalnost i na način kojim se eliminiše opasnost od nastupanja štete ili nemogućnosti korišćenja drugih delova zgrade. Aktivnosti na održavanju zgrade vrše se kroz hitne intervencije, tekuće održavanje i investiciono održavanje.Kao što vidite, to je širok spekatar aktivnosti koje zahtevaju znanje u ovoj oblasti, stručnost i posvećenost, koju vam na potreban način mogu obezbediti profesionalci, odn. profesionalni upravnici, kažu u „Imperial upravljanju“.

    013info: Šta sve radi profesionalni upravnik zgrade?

    Imperial upravljanje: Profesionalni upravnik,  u skladu sa zakonom, rukovodi radom stambene zajednice, zakazuje održavanje sednica stambene zajednice, predlaže plan održavanja zgrade i izvršavanje plana održavanja, obavlja zastupanje stambene zajednice pred trećim licima, fakturisanje i primanje uplata u korist ovlašćene jedinice, obavlja sve administrativne dužnosti. Takođe, tu je i izrada pečata stambene zajednice, otvaranje računa kod poslovnih banaka, prijava stanara prema zakonu u javnim preduzećima (npr. vodovod). Naši profesionalni upravnici dostupni su 00-24 časa radnim danima, kao i vikendom za hitne poslove.
     

    013info: Kako je organizovan rad Vaše kompanije na terenu i šta stanari mogu da očekuju?
     

    Imperial upravljanje: Kada je u pitanju upravljanje zgradom i održavanje njenih delova, svesni smo toga da svako godišnje doba donosi različite uslove i situacije. Bilo da se radi o košenju trave ispred zgrade, krovu koji prokišnjava, proveri sistema za grejanje, ili čišćenju snega, reagujemo brzo i efikasno na pozive upućene profesionalnom upravniku. Naši profesionalni upravnici zgrade su dostupni i spremni da brzo odgovore na takve situacije i to 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji, tokom praznika, oluja i sličnih situacija, kako bi neočekivani problem bio rešen. Saradnja profesionalnog upravnika i stambene zajednice je posao koji nikada ne prestaje, to je proces u kojem je neophodna kontinuirana komunikacija, konstatno uvažavanje potreba većine u stambenoj zajednici, kao i razumevanje i poštovanje zakona. Zato smo mi tu za vas. Naš motiv i cilj je da u svakoj stambenoj zajednici, većina građana bude zadovoljna svojim profesionalnim upravnikom, kao i uslugama koje pruža „IMPERIAL upravljanje“ i da broj zgrada bude u konstantnom porastu kao što je i sada. Zbog toga je naš savet – obezbedite sebi ugodno stanovanje sa profesionalcima koji će voditi brigu o svemu. 

    013info: Na koji način vas stambene zajednice mogu kontaktirati?

    Imperial upravljanje: Sve stambene zajednice koje još uvek nisu na zadovoljavajući način rešile upravljanje svojom zgradom, mogu nam se obratiti za informacije, besplatne konsultacije, savet i naravno angažovanje profesionalnog upravnika. Na našem vebsajtu https://imperialupravljanje.rs/ ima mnogo korisnih informacija, kao i dokumenata, zakona i pravilnika. Naš kontakt je 013/411-414; 065/344-75-95, i-mejl: office@imperialupravljanje.rs, a nalazimo se na adresi Miloša Obrenovića 8, Pančevo. 

    Upravljanje stambenom zajednicom je zakonska obaveza prema Zakonu o stanovanju i održavanju zgrada, koji je stupio na snagu još 30. decembra 2016. godine. 

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Marketing

    Slušni aparat je higijena i kultura života

    Danas da idemo gluvi kroz život nekako ne ide, koristiti slušni aparat je prosto higijena i kultura života. Treba da priznamo sebi koliko god to bilo neprijatno i neugodno da možda slabije […]