• Poslastičarnica „Anči kolači”: Tajna uspešnog poslovanja leži u timu zaposlenih

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Poslastičarnica „Anči kolači” ima tradiciju dugu već osamanest godina. Svesni smo toga da najveći značaj u našem poslovanju leži upravo u zaposlenima. Trenutno brojimo preko šezdeset kolega i koleginica i ceo naš tim svakodnevno ulaže velike napore da ispune očekivanja naših klijenata. Od početka smo vodili računa da imamo posvećen odnos prema njihovom usavršavanju.

    Specijalnom vrstom programa za obuku zaposlenih u prodaji se trudimo da pratimo pojedinačni napredak svakog od njih, a sve u cilju unapređenja naše usluge. Naši proizvodi nisu unificirani, već jedinstveni i prave se po najrazličitijim zahtevima naših klijenata, tako da su naši prodavci tu da zajedno osmisle ideju sa njima.

     

     

    U našoj oblasti su često dobavljači ti koji su glavni izvor edukacija i radionica, u kojima redovno učestvujemo. Pored toga, kolege crpe veliki broj informacija i ideja sa interneta, koje vole da uključe u svoj svakodnevni posao. Tržište je takvo da stalno zahteva nove i drugačije u proizvode u inovativnim i lepim pakovanjima.

    Važan deo je svakako naša uključenost u obrazovanje mladih u saradnji sa profesorima iz ekonomske škole „Paja Marganović”, pa svake godine obučavamo desetine učenika poslastičarskom zanatu. Smatramo da je mladima neophodno dati priliku i odgovornost i da se upravo tako najbolje uči. Mnogi su upravo uz pomoć prakse i dobili svoj prvi posao u našoj poslastičarnici. Praksu koncipiramo tako da deca sa starijim kolegama prolaze kroz razne segmente u proizvodnji i time steknu potrebna znanja i veštine.

     

    Poslastičarnica „Anči kolači”

    Poslastičarnica „Anči kolači” ima tradiciju dugu već osamanest godina. Svesni smo toga da najveći značaj u našem poslovanju leži upravo u zaposlenima. Trenutno brojimo preko šezdeset kolega i koleginica i ceo naš tim svakodnevno ulaže velike napore da ispune očekivanja naših klijenata. Od početka smo vodili računa da imamo posvećen odnos prema njihovom usavršavanju.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Marketing

    Slušni aparat je higijena i kultura života

    Danas da idemo gluvi kroz život nekako ne ide, koristiti slušni aparat je prosto higijena i kultura života. Treba da priznamo sebi koliko god to bilo neprijatno i neugodno da možda slabije […]