Učenici petog razreda kovinske „Zmajeve“ osnovne škole svake godine, pa i ove, na časovima tehnike i tehnologije izrađuju makete u vezi sa gradivom koje uče iz geografije.
„Savremeni pristup nastavi podrazumeva prožimanje rada nastavnika različitih nastavnih predmeta čineći tako jedinstvenu funkcionalnu „slagalicu“ i u osnovi je razvijeniji, promišljeniji i vremenski sinhronizovani sistem.
Na početku izučavanja nastavnog predmeta geografije počinje se izučavanjem Sunčevog sistema, Sunca, planeta. Potom sledi učenje o postanku i unutrašnjoj građi naše planete Zemlje. Kako je tehnički i tehnološki razvoj još u prošlom veku omogućio čoveku pristup Svemiru, to se priroda, kao deo okruženja na koje utiče, proširio.
Eto prilike da se kroz praktični rad u tehnici i tehnologiji naprave makete Sunčevog sistema i preseka Zemlje. Nastavnik geografije odabira crteže koji su najadekvatniji prikaz, a zadatak učenika je da od plastelina naprave trodimenzionalne makete. Radeći uviđaju njihovu građu, osobine i pamte nazive, boje i raspored, što je benefit u učenju geografije, kako su sami izjavili tokom evaluacije. S druge strane, izrađuju sićušne makete čijim pravljenjem razvijaju finu motoriku ruku“, kaže njihov nastavnik Dejan Kreculj.
Učenici petog razreda kovinske „Zmajeve“ osnovne škole svake godine, pa i ove, na časovima tehnike i tehnologije izrađuju makete u vezi sa gradivom koje uče iz geografije.