Novi direktor ATP-a o privatno-javnom partnerstvu, anketi o dobrovoljnim odlascima i poslovanju
Poslednjim meseci povela se priča o privatno-javnom partnerstvu koje bi moglo da bude rešenje za pančevačkog javnog prevoznika, a početkom avgusta čuli smo da se u ATP-u sprovodi anketa o dobrovoljnom odlasku zaposlenih. Od novog v.d. direktora ATP-a Bojana Bojanovića dobili smo informacije o temama bitnim za ovog pančevačkog javnog gradskog prevoznika.
Prvo naše interesovanje bilo je o poslovanju ATP-a, odnosno šta su prioriteti da bi poslovanje bilo uspešnije.
– ATP Pančevo kao i prethodnih godina se suočava sa problemima nelojalne konkurencije koji znatno umanjuju prihod ovom preduzeću, shodno čemu će se u narednom periodu preduzeti sve neophodne mere zaštite tržišta. ATP Pančevo iz godine u godinu sprovodi mere racionalizacije troškova kroz smanjenja operativnih troškova, saopšteno je iz vrha ATP-a
Interesovalo nas je sa kojim ciljem je sprovedena anketa o dobrovoljnom odlasku stalno zaposlenih iz ATP-a (sprovedena do 2. avgusta), i šta su njeni rezultati. Pitali smo hoće li ATP smanjivati broj stalno zaposlenih, a posebno vozača i ostalog stručnog osoblja kojeg i inače nedostaje. Zatražili smo i odgovor na pitanje hoće li opstati garaža ATP-a i u kom obimu.
– ATP Pančevo kroz mere štednje i racionalizacije je sprovelo anketu o dobrovoljnom odlasku zaposlenih gde se u datom periodu prijavilo 29 zainteresovanih lica, od čega 7 vozača koji po odluci organa upravljanja sigurno neće biti razmatrani kroz realizaciju programa dobrovoljnog odlaska. ATP Pančevo ima dovoljan broj stručnog osoblja čak šta više u pojedinim segmentima i više od neophodnog, odgovoreno je iz ATP-a.
Zainteresovani smo bili i za stav direktora, odnosno ATP-a, o inicijativi za javno privatno partnerstvo oko javnog prevoza u Pančevu. Odnosno hoće li ATP ostati samo gradski prevoznik dok će međugradske linije, a posebno ka Beogradu, prepustiti drugim prevoznicima.
– Javno privatno partnerstvo je trenutno najbolje rešenje za poboljšanje prevoza putnika kako u gradu Pančevu tako i na medjumesnim polascima ka Beogradu, što će se najpre reflektovati kroz noviji vozni park sa adekvatnim normama EU regulativa. Po zakonu o saobraćaju nije moguće prepustati linije niti polaske, odgovorio je direktor ATP-a Bojan Bojanović.
Od novog v.d. direktora ATP-a Bojana Bojanovića dobili smo informacije o temama bitnim za ovog pančevačkog javnog gradskog prevoznika.