Pančevački Carousel studio pobedio na Delta Biznis Inkubatoru – šta su Teslini znanjoni
Pančevački Tim Carousel studio sa inovativnim zabavno-edukativnim dečjim brendom Teslini znanjoni odneo je pobedu na piču za investiciju u okviru ovogodišnjeg Delta Biznis Inkubatora, objavljeno je danas. Ovaj startap za cilj ima kreiranje srpskog dečijeg animiranog brenda koji je edukativan, inovativan, zabavan i koji će uticati pozitivno na razvoj kognicije, kreativnosti i radoznalosti dece. Brend bi se koristio u produkciji dečjeg animiranog TV serijala koji bi se emitovao na youtube kanalima i dečjim televizijama, izradi igračaka i mobilne aplikacije/igrice, izdavanju knjiga i školske opreme, proizvodnji garderobe i izgradnji zabavnog parka.
Pančevački Carusel studio bio je najbolji u konkurenciji 36 timova sa biznis idejama, a jedan je od pet koji je ušao u inkubator program.
Tokom tri meseca inkubacije sa timovima su radili mentori iz Delta Holdinga i kompanija članica, partnerskih kompanija, kao i eksterni saradinici: PwC Srbija, ICT Hub, Fresh Agriculture Technologies, Miša Lukić, Dejan Tešić, Karanović & Partners, Ovation BBDO. U realizaciji programa aktivno su učestvovali i učesnici devete generacije kompanijskog programa za zapošljavanje Mladi lideri.
Tokom četiri godine trajanja programa, kroz Delta Biznis Inkubator je prošao 21 tim sa inovativnom biznis idejom. Četiri tima su dobila investiciju: Frigo gel – proizvod za zaštitu voća od prolećnih mrazeva; Smart Watering – sistem za pametno navodnjavanje voćnjaka; Otkupljivač – platforma koja povezuje poljoprivredne proizvođače sa otkupljivačima; Kerber Games – Final Challenge društvena igra.
Pančevački Tim Carousel studio sa inovativnim zabavno-edukativnim dečjim brendom Teslini znanjoni odneo je pobedu na piču za investiciju u okviru ovogodišnjeg Delta Biznis Inkubatora, objavljeno je danas. Ovaj startap za cilj ima kreiranje srpskog dečijeg animiranog brenda koji je edukativan, inovativan, zabavan i koji će uticati pozitivno na razvoj kognicije, kreativnosti i radoznalosti dece. Brend bi se koristio u produkciji dečjeg animiranog TV serijala koji bi se emitovao na youtube kanalima i dečjim televizijama, izradi igračaka i mobilne aplikacije/igrice, izdavanju knjiga i školske opreme, proizvodnji garderobe i izgradnji zabavnog parka.