Pančevo: Javni poziv za regresiranje troškova prevoza učenika srednjih škola
Sekretarijat za javne službe i socijalna pitanja Gradske uprave Pančeva objavio je javni poziv za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika koji redovno pohađaju srednje škole van mesta prebivališta, za školsku 2025/2026. godinu.

Pravo mogu ostvariti učenici ili njihovi roditelji, podnošenjem posebnog obrasca koji se može preuzeti u Uslužnom centru Gradske uprave ili na zvaničnoj internet stranici grada Pančeva.
Uz obrazac se prilažu potvrda škole o upisu i redovnom pohađanju nastave, izjava da učenik nije korisnik smeštaja u učeničkim domovima, izjava o saglasnosti za obradu podataka o ličnosti i kopija lične karte roditelja ili učenika.
U pojedinim slučajevima organ Gradske uprave, po službenoj dužnosti, pribavlja izvod iz matične knjige rođenih i potvrdu Policijske uprave o prebivalištu, osim ako podnosilac zahteva želi da dostavi te dokaze sam.
Regresiranje troškova prevoza odobrava se u formi potvrde i isplaćuje dva puta godišnje, po polugodištima, na namenski račun roditelja ili punoletnog učenika. Potvrde škola o pohađanju nastave dostavljaju se dva puta godišnje – na početku školske godine i početkom drugog polugodišta.
Javni poziv biće objavljen u nedeljnom listu „Pančevac“ i na zvaničnoj internet stranici grada, a rok za podnošenje zahteva traje 15 dana od dana objavljivanja. Zahtevi se podnose lično u Uslužnom centru, kancelarija 21, ili poštom na adresu Trg kralja Petra I 2-4, Pančevo, uz naznaku: Prijava na javni poziv za ostvarivanje prava na regresiranje troškova prevoza učenika, za školsku 2025/2026. godinu.
