Od prvog juna do kraja jula gradski “Sistem 48” preko koga građani mogu prijavljivati konkretne komunalne probleme i tražiti informacije u radu je imao ukupno 557 zahteva.
U tom periodu bilo je 249 rešenih zahteva, dok je u radu ostalo 149 predmeta. U 34 slučaja ustanovljena je nenadležnost a 39 zahteva prosleđeno je drugom nadležnom organu. Za dva meseca zavedeno je ukupno 43 zahteva građana.
Najviše zahteva u ovom periodu “Sistem 48” je usmerio ka komunalnoj inspekciji (204), sledi gradski Sekretarijat za investicije (116), a zatim JP “Urbanizam” (43), komunalna policija (41) i građevinska inspekcija (40). Za Higijenu bilo je 33 predmeta, za Zelenilo – 21 a za Vodovod – 10 zahteva građana. Gradska inspekcija za zaštitu životne sredine imala je 20 prilika da odgovori građanima a saobraćajna inspekcija -13.
Gradskom “Sistemu 48” građani se najčešće obraćaju preko interneta na ovaj gradski sistem direktno prispeo je 201 zahtev. Nešto manje stiglo je preko govornog automata – 183. Lično je predato 65 zahteva, imejlom je pristiglo 55 a SMS porukom – 35 zahteva građana.
Od prvog juna do kraja jula gradski “Sistem 48” preko koga građani mogu prijavljivati konkretne komunalne probleme i tražiti informacije u radu je imao ukupno 557 zahteva.