Gradski štab za vanredne situacije grada Pančeva saopđtio je da će Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja tokom vanrednog stanja, a u saradnji sa Ministarstvom unurašnjih poslova, kontrolisati i vršiti izdavanje dozvola za kretanje u vreme zabrane kretanja licima koja neposredno pružaju uslugu pomoć u kući (usluga socijalne zaštite, ali i direktno ugovorena pomoć između dve osobe).
Građani kojima je potrebna dozvola za kretanje u vreme zabrane kretanja radi pružanja gore navedene usluge, kao i građani kojima je pomoć neophodna, za rešavanje ovog zahteva potrebno je da se zahtevom obrate Gradskom štabu za vanredne situacije grada Pančeva i dostave potrebna dokumenta koja potvrđuju razlog za izdavanje ove dozvole.
Od obavezne dokumentacije potrebno je dostaviti:
- Zahtev za izdavanje dozvole sa sledećim podacima: ime i prezime lica koje podnosi zahtev, ime i prezime lica – korisnika usluge, ime i prezime lica – pružaoca usluge, brojeve telefona pružaoca usluge i korisnika usluge, razlog koji opravdava izdavanje dozvole, naziv ambulante gde se lice kojem se pruža pomoć leči, ime i prezime izabranog lekara i vremenski period za koji se u toku dana traži dozvola za kretanje u vreme zabarne kretanja,
- Fotokopiju lične karte ili očitani primerak lične karte za lice – korisnika usluge,
- Fotokopiju lične karte ili očitani primerak lične karte za lice – pružaoca usluge,
- Izjavu datu pod krivičnom i materijalnom odgovornošću, da je neophodno pružanje pomoći u vreme zabrane kretanja i da uslugu pruža lice za koje se traži izdavanje dozvole za kretanje u vreme zabarane kretanja, koja mora biti potpisana od oba lica ili dostaviti fotokopiju zaključenog ugovora o pružanju usluge od strane lica za koje se traži izdavanje dozvole,
- Nalaz lekara specijaliste kojim se pored ostalog utvrđuje da je lice nepokretno ili slabo pokretno i da nije sposobno da samostalno brine o sebi bez tuđe pomoći, ne stariji od šest meseci.
Zahtev sa obaveznom dokumentacijom podnosi se lično na portirnici Gradske uprave grada Pančeva, na mestu tačno određenom za to, ili elektronski sa skeniranom obaveznom dokumentacijom na imejl adresu: vanrednesituacije@pancevo.rs, najkasnije do 10.00 časova kako bi bili obrađeni i istog dana prosleđeni Ministarstvu za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja u dalju proceduru.
Gradski štab za vanredne situacije grada Pančeva će u saradnji sa drugim organima lokalne samouprave, Centrom za socijalni rad „Solidarnost“ Pančevo i udruženjima građana registrovanim na teritoriji grada Pančeva, a na osnovu primljenih zahteva i nakon provere podataka i opravdanosti potreba za uslugom, dostaviti podatke o licima koja neposredno pružaju gore navedenu uslugu, Ministarstvu za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja, a koje u sradnji sa Ministarstvom za unutrašnje poslove kontroliše i vrši izdavanje dozvole za kretanje u vreme zabrane kretanja.
Lice za koje se podnosi zahtev za izdavanje dozvole mora biti punoletno i ne starije od 65 godina života. Dozvola se izdaje na dnevnom nivou.
Zahtevi za kretanje u vreme zabarane kretanja kojima je razlog viđanje deteta (sudska presuda) se neće razmatrati iz razloga što isto predstavlja epidemiološki rizik, saopšteno je iz štaba.
Gradski štab za vanredne situacije grada Pančeva saopđtio je da će Ministarstvo za rad, zapošljavanje, boračka i socijalna pitanja tokom vanrednog stanja, a u saradnji sa Ministarstvom unurašnjih poslova, kontrolisati i vršiti izdavanje dozvola za kretanje u vreme zabrane kretanja licima koja neposredno pružaju uslugu pomoć u kući (usluga socijalne zaštite, ali i direktno ugovorena pomoć između dve osobe).