Novouspostavljeni voz saobraća šest puta svakog radnog dana s polazne stanica Pančevo-Vojlovica, vožnja do Dunavskok koloseka kod Pančevačkog mosta traje oko pola sata, a karta u jednom pravcu košta 150 dinara.
Nakon što je pre 12 godina Pančevcima ukinut „Beovoz”, žiteljima grada na Tamišu sada je na raspolaganju „Panvoz”, direktna i redovna linija do Beograda čija je polazna stanica Pančevo-Vojlovica, a poslednja Dunavski kolosek kod Pančevačkog mosta. Novouspostavljeni voz saobraća svakog radnog dana sa šest dnevnih polazaka, sem vikendom i državnim praznicima. Vožnja traje oko pola sata i u jednom pravcu košta 150 dinara.
Posle početne stanice Vojlovica, voz skuplja putnike na stajalištu između pančevačkih naselja Strelište i Tesla, gde se puni jedan od tri vagona. Kompozicija zatim nastavlja do stanice „Varoš” i dalje do odredišta Pančevo-Glavna. Tu zatičemo tridesetak putnika, koji su pozavršavali kupovinu na pijaci „Aerodrom”, ali su zakasnili da se ukrcaju na vršačku kompoziciju na istoj relaciji.
„Sa ove stanice će teško zaživeti novi voz, jer vršački stiže dvadeset minuta ranije. Uz to, cena karte u jednom pravcu je 59 dinara sa železničkom legitimacijom koju imamo svi mi koji redovno putujemo. Tako se vozim za 135 dinara u oba pravca, što je duplo jeftinije nego ’Panvozom’ u jednom”, kaže Beograđanin koji redovno robu za preprodaju nabavlja na pančevačkom buvljaku, a njegovu priču potvrđuje i radnica na staničnoj blagajni.
U „Panvozu” važi karta koju naplaćuje kondukter i nijedna druga, za sada ne postoje mesečne, niti povratne. Istovremeno, kaže, 80 posto putnika koji sa ove stanice kreću ka Beogradu imaju železničku legitimaciju. Ona godišnje košta 400 dinara za mlade do 26 i starije od 60 godina, a s njom se ostvaruje popust od 30 posto na 83 dinara koliko košta vožnja u jednom pravcu vršačkim vozom koji ide i do Vukovog spomenika, Karađorđevog parka i stanice Beograd-Centar.
„Zato je broj putnika sa stanice Pančevo-Glavna mali, dok će se putnicima iz Vojlovice i sa Strelišta ’Panvoz’ isplatiti. Potrebno je i vreme da se ljudi naviknu na novu satnicu, a svako će se presabrati šta mu najviće odgovara”, kaže radnica na blagajni stanice Pančevo-Glavna.
„Panvoz” je i krenuo nakon što su se najviše studenti i učenici iz Pančeva presabrali da im je preskupo da putuju do Beograda sa mesečnim kartama lokalnog privatnog prevoznika „Pantrasport”, skupljim za više od 130 posto. Ništa manje nije bilo ni nezadovoljstvo ostalih poskupljenjem pojedinačne autobuske karte sa 250 na 300 dinara u jednom pravcu (500 dinara za povratnu) Nakon protesta ovdašnje javnosti usledio je dogovor i potpisivanje ugovora između Ministarstva građevinarstva, „Srbijavoza” i grada Pančeva o obavljanju prevoza putnika železnicom.
Vozovi koji saobraćaju na redovnoj liniji Pančevo-Beograd mogu da prime između 450 i 600 putnika, a od leta bi po najavama, moglo biti i više polazaka, jer će „Srbijavoz” dobiti nove garniture. Nadležni su, takođe, nagovestili i trajno rešenje izgradnjom gradske železničke stanice, kojom bi Pančevo ušlo u jedinstveni sistem s Beogradom.
Novouspostavljeni voz saobraća šest puta svakog radnog dana s polazne stanica Pančevo-Vojlovica, vožnja do Dunavskok koloseka kod Pančevačkog mosta traje oko pola sata, a karta u jednom pravcu košta 150 dinara.