GRADONAČELNIK PANČEVA SAŠA PAVLOV: Rukovodstvo ATP-a da nađe rešenje za vozače – grad će pružiti podršku
Gradonačelnik Pančeva Saša Pavlov kaže da je preko direktora ATP-a Bojana Bojanića upoznat sa situacijom u gradskom prevozniku gde većina vozača autobusa traži veće zarade ili će, kažu, svi dati otkaze.
– Gradske nadležnosti su poznate. Naše je da održimo funkciju gradskog prevoza a hoće li je obavaljati ATP ili neko drugi to je sekundarno pitanje. Razumem poziciju vozača, čija struka je deficitarna u Srbiji, ali i naša odgovornost pre svega je 120.000 građana Pančeva. Masu zarada za ATP nismo u prilici da povećamo, jer će uslediti krivične prijave ali i obustava transfera novca sa republičkog nivoa što bi pogodilo čitav grad. Od direktora Bojanića sam zatražio da pokuša da unutar svojih nadležnosti u ATP-u proveri da li ima mogućnosti da izmenama sistematizacije utiče da se problem reši. Očekujem da iznađe rešenje a naše je da ga, koliko je moguće, u tome podržimo, kaže gradonačelnik Pavlov.
U slučaju da rešenje unutar ATP-a ne bude pronađeno Pavlov ne isključuje mogućnost da se preko javne nabavke obezbede prevoznici koji bi obezbedili gradsku funkciju javnog prevoza.
– Nama problemi u ATP-u nisu nepoznati. Grad ne može da obezbedi odmah 60 novih autobusa. Zato je i gradski prevoz tema za javno privatno partnerstvo. Odluka je doneta, projekat će uskoro biti na verifikaciji kod državne komisije za javno privatno partnerstvo. Čitav postupak mogao bi biti gotov do polovine godine. Od privatnog partnera, ma ko to bude bio, tražićemo pored novih autobusa i dvostruko veće plate za deficitarna zanimanja kao što su vozači autobusa, najavljuje Pavlov.
Gradonačelnik kaže da je i preko direktora ATP-a apelovao na vozače autobusa da budu strpljivi. U međuvremenu, naglašava, očekuje od rukovodstva ATP-a u čijoj je to i nadležnosti, da predloži adekvatna rešenja kako bi se materijalni položaj vozača autobusa popravio.
Gradonačelnik Pančeva Saša Pavlov kaže da je preko direktora ATP-a Bojana Bojanića upoznat sa situacijom u gradskom prevozniku gde većina vozača autobusa traži veće zarade ili će, kažu, svi dati otkaze.