Za potrebe Strategije komunikacije grada Pančeva biće sprovedeno istraživanje javnog mnjenja. I to po metodi CATI – telefonski intervju uz pomoć kompjutera. Sa teritorije Pančeva i 9 naseljenih mesta istraživanje će biti sprovedeno kroz slučajni reprezentativni uzoraka od 500 punoletnih građana.
Cilj je da se istraži upoznatost građana sa aktivnostima gradonačelnika, gradske uprave, gradskog veće i skupštine grada, načine informisanja o radu organa, potrebe informisanja, zadovoljstva građana niovom usluga koje pružaju gradske službe…
U telefonskom razgovoru pitaće o sledećem:
- da ocenom od 1 do 5 ocenite informisanost o radu i aktivnostima organa gradske vlasti
- kako se informišete o radu gradske vlasti, (mediji, internet mediji, društvene mreže, preko lica)
- kako bi ste želeli da se informišete
- koje društvene mreže koristite za informisanje i komunikaciju
- da li ste čuli za mehanizama javnih slušanja Skupštine grada Pančeva
- da li ste prisustvovali javnom slušanju
- da li ste čuli za sistem 48 sati za prijavu komunalnim problema
- koliko ste zadovoljni uslugom gradskog uslužnog centra
- da ocenite kvalitet usluge koje daju službenici gradske uprave
- o čemu bi želeli da budete informisani kada je u pitanju rad organa grada
- kako bi želeli da komunicirate sa organima grada, graskim službama
Građanima će tokom telefonskog razgovora biti ponuđeno i da predlože kako bi voleli da se sa njima ubuduće komunicira.
Za potrebe Strategije komunikacije grada Pančeva biće sprovedeno istraživanje javnog mnjenja. I to po metodi CATI – telefonski intervju uz pomoć kompjutera.Sa teritorije Pančeva i 9 naseljenih mesta istraživanje će biti sprovedeno kroz slučajni reprezentativni uzoraka od 500 punoletnih građana.