• Pošta Srbije: U Pančevu dostava izvršena u predviđenim rokovima

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Nakon pritužbi pojedinih naših sugrađana da im kasni isporuka pošte, obratili smo se Pošti Srbije i dobili odgovor da je ovo preduzeće u periodu jun–avgust, u najvećem procentu krajnje korisnike uslužilo blagovremeno, tj. da je dostava izvršena u predviđenim rokovima, s visokim procentom uručenja.

    Iz Pošte Srbije napominju da su retki slučajevi da se računi ne isporuče blagovremeno do datuma naznačenog za plaćanje.

    „S tim u vezi, tokom avgusta zaključno sa 21. avgustom, završeno je uručenje svih računa i nema kašnjenja računa u odnosu na rokove plaćanja. Do 21. avgusta, završeno je uručenje EPS računa u celom Pančevu, a rok za plaćanje je 28. avgust. Svi računi Dunav osiguranja uručeni su zaključno sa 22. avgustom, tako da se mogu platiti u roku, do 25. avgusta“, stoji u odgovoru ovog preduzeća koje je stiglo na mail naše redakcije.

    Takođe, iz Pošte napominju i da je uručenje MTS računa završeno u rokovima plaćanja u najvećem procentu, osim za mali broj korisnika od 2,5 odsto u naselju Skrobara, za koje je probijen rok za plaćanje do dva dana, i to na širem dostavnom području, ali se, kako kažu, uplatom ovih računa ne ostvaruje pravo na popust.

    Pančevo, tvrde u ovom preduzeću, nije proglašeno širim dostavnim rejonom, već se na teritoriji Grada Pančeva dostava vrši u okviru 26 rejona, pri čemu centralno gradsko jezgro pripada užem dostavnom području i na njemu se dostava vrši svakog dana, dok rubni delovi grada pripadaju širem dostavnom području na kome se dostava vrši svakog drugog dana.

    Iz JP Pošta Srbije ističu da u poštama u Pančevu nisu evidentirane pisane reklamacije, ali da su putem kontakta na korporativnom sajtu evidentirane po dve reklamacije u julu i avgustu, koje se se odnosile na dostavu u Pančevu.

    Iz ovog preduzeća ističu da su sve reklamacije procesuirane u skladu sa važećim procedurama i da stoje na raspolaganju građanima za sva pitanja i prigovore, na svim raspoloživim kanalima komunikacije sa korisnicima, od kontakt centra do aplikacije na veb sajtu.

    Nakon pritužbi pojedinih naših sugrađana da im kasni isporuka pošte, obratili smo se Pošti Srbije i dobili odgovor da je ovo preduzeće u periodu jun–avgust, u najvećem procentu krajnje korisnike uslužilo blagovremeno, tj. da je dostava izvršena u predviđenim rokovima, s visokim procentom uručenja.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo

    PANČEVO: Kako da proverite da li ste na biračkom spisku

    Deo jedinstvenog biračkog spiska za područje grada Pančeva, na osnovu koga će se 2. juna 2024. godine održati izbori za odbornike Skupštine grada Pančeva, izložen je na uvid u Gradskoj upravi […]

    PANČEVO: Uskršnji bazar do 28. aprila

    U četvrtak, 25. aprila, otvorena je manifestacija „Uskršnji bazar“ koju organizuje Udruženje žena „Pančevke – Gornji Grad“ u saradnji sa Turističkom organizacijom grada Pančeva, uz […]

    PANČEVO: Bez naplate parkinga tokom praznika

    Tokom prvomajskih i uskršnjih praznika, od 1. do 6. maja, kontrolori na otvorenom parkiralištu – zoniranim parking mestima, neće vršiti kontrolu naplate parkiranja. […]