Na javni poziv za koncesiju za obavljanje prevoza putnika u Pančevu i okolini javio se samo konzorcijum koji čine „Saga trans“ iz Leštana, „Trans jug“ iz Obrenovca i „Dumeko“ iz Beograda. Konzorcijum čini i kompanija „Apeks solušn tehnolodži“ koja je vlasnik sistema za naplatu prevoza „Bus plus“. Nosilac konzorcijuma je prduzeće „Saga trans“.
Jedina ponuda za dobijanje koncesije na javni prevoz putnika u Pančevu u narednih 25 godina i izgradnju nove autobuske stanice otvorena je u petak 18. oktobra u Gradskoj upravi Pančeva. Od tada teče rok od 60 dana u kome treba da se utvrdi da li je dostavljena dokumentacija valjana i da se donese odluka o tome da li će biti potpisan ugovor o javno privanom partnerstvu sa oviim konzorcijumom.
Lokalna samouprava je sa jednim od članova konzorcijuma, obrenovačkom firmom „Trans jug“ ranije sklopila ugovor o iznajmljivanju dvadesetak autobusa kakao bi ATP mogao da održi planirani broj polazaka u gradskom, prigradskom i međumesnom saobraćaju. Radi se o starijim Ikarbusovim belim autobusima.
U Samostalnom sindikatu ATP-a očekuju socijalni program za radnike koji žele da odu iz predzeća kada ono nakon 71 godine postojanja bude gašeno radi osnivanja nove prevozničke firme zajedno sa privatnim partnerima.
Milan Marković, predsednik ove sindikalne organizacije izjavio je da se očekuje da otpremnina bude u zakonskom iznosu od 200 evra po godini radnog staža, i dodaje kako je priličan broj sadašnjih radnika ATP-a zainteresovan za uzimanje otpremnine.
Na javni poziv za koncesiju za obavljanje prevoza putnika u Pančevu i okolini javio se samo konzorcijum koji čine „Saga trans“ iz Leštana, „Trans jug“ iz Obrenovca i „Dumeko“ iz Beograda. Konzorcijum čini i kompanija „Apeks solušn tehnolodži“ koja je vlasnik sistema za naplatu prevoza „Bus plus“. Nosilac konzorcijuma je prduzeće „Saga trans“.