Veliku akciju čišćenja u Pančevu sprovešće u petak, 4. maja, u okviru kampanje „CIF čisti Srbiju“, predstavnici kompanije Unilever uz podršku JKP „Zelenilo“. Na delu Trga Kralja Petra I oni će saditi cveće, čistiti grafite i postavljati nove klupe, kako bi povratili sjaj i lepotu ovoj gradskoj lokaciji i učinili je što atraktivnijom za druženja i okupljanja.
Kampanju „CIF čisti Srbiju“ Unilever sprovodi peti put zaredom, a kompanija i brend CIF pozivaju sve zainteresovane sugrađane da se pridruže akciji i daju doprinos ulepšavanju gradskog trga kako bi zajedničkim snagama svoje okruženje učinili zdravijim i lepšim.
Cilj projekta predstavlja podizanje svesti o značaju čistoće i higijenskih navika, ne samo u domovima već i širem okruženju.
Kampanja „CIF čisti Srbiju“ se sa velikim uspehom sprovodi širom Srbije od 2014. godine, a u prethodne četiri više od 20 lokacija od istorijskog, kulturnog i javnog značaja očišćeno je, ulepšano i spašeno od dodatnog propadanja. Do sada realizovanim akcijama postignuti su sjajni rezultati, a više informacija o kampanji možete pronaći na internet stranici www.cifcistisrbiju.rs.
Veliku akciju čišćenja u Pančevu sprovešće u petak, 4. maja, u okviru kampanje „CIF čisti Srbiju“, predstavnici kompanije Unilever uz podršku JKP „Zelenilo“.