• Zaposleni iz osnovne škole u Vardi u poseti Brankovoj školi

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Osnovna škola „Branko Radičević” Pančevo nedavno je identifikovana kao ustanova koju odlikuje visok kvalitet i pravednost obrazovanja i svrstana je među deset najboljih škola u Srbiji.

    Zbog toga ove godine zaposleni učestvuju u projektu „Prepoznaj, promoviši, proširi-10 primera dobre prakse” koji realizuju Zavod za vrednovanje kvaliteta, Institut za psihologiju uz podršku UNICEF-a, u okviru kojeg će zaposleni biti mentori školama koje su dobile najnižu ocenu.

    Jedna od njih je OŠ „Jordan Đukanović“ iz Varde, opština Kosjerić. Saradnja je počela prošle nedelje, 25. aprila,  kada su zaposleni iz te obrazovne ustanove posetili kolege iz OŠ „Branko Radičević”.

    Tokom sastanka kolege su prenosile svoja iskustva, razgovoralo se sa upravom škole, stručnom službom, koordinatorima Timova i stručnim organima škole. Gostima su prikazini primeri dobre prakse i omogućen im je uvid u školsku evidenciju i dokumentaciju.

    Nakon završene studijske posete, kolege iz OŠ „Jordan Đukanović“ imale su priliku da posete Dečju Uskršnju prodajnu izložbu, koja se organizovana u holu škole.

    Osnovna škola „Branko Radičević” nedavno je identifikovana kao ustanova koju odlikuje visok kvalitet i pravednost obrazovanja i svrstana je među deset najboljih škola u Srbiji. Zbog toga ove godine zaposleni učestvuju u projektu „Prepoznaj, promoviši, proširi-10 primera dobre prakse” koji realizuju Zavod za vrednovanje kvaliteta, Institut za psihologiju uz podršku UNICEF-a, u okviru kojeg će zaposleni biti mentori školama koje su dobile najnižu ocenu.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo

    PANČEVO: Red vožnje Pantransporta tokom praznika

    Pantransport će od sutra, 1. maja, zaključno sa ponedeljkom, 6. majem, svoje polaske na svim međumesnim i gradsko - prigradskim linijama obavljati prema režimu reda vožnje za nedelju i dane […]