
Informacije o predmetima stranke mogu dobiti preko telefona 013/344366, lokal 1291 ili na info pultu u zgradi suda od 10 do 12 sati a na istom mestu mogu izvršiti i uvid u hitne predmete po kojima se za vreme vanrednog stanja jedino i može pristupiti. Potvrde će sud izdavati samo ako stranka opravdano ukaže na hitnost postupka.
Tokom vanrednog stanja sudije, sudijski pomoćnici i ostali zaposleni Osnovnog suda radiće od 7.30 do 13.30 sati – a biće obezbeđeno prisustvo samo zaposlenih koji su neophodni za nesmetano obavljanje poslova.
Sekretar suda će primati e-mejlove i predsednika suda obaveštavati o tome, i postupati po e-mejlovima. Sudije i sudski pomoćnici obavljaće rad u sudu, u hitnim predmetima, osim u slučajevima kada poslove mogu obavljati i od kuće.
Zaposleni stariji od 60 godina, i oni koji imaju hronične zdravstvene probleme, kao i oni koji imaju decu do navršenih 12 godina – obavljaće rad u kućnim uslovima.
Osnovni sud u Pančevu za vreme vanrednog stanja sva pismena će slati isključivo redovnom poštom a stranke će moći na šalteru da predaju pismena isključivo od 10 do 12 sati svakog radnog dana. Pravosudna straža će kontrolisati da stranke ne pristupaju istovremeno – već jedan po jedan – šalteru.