Javno komunalno preduzeće „Grejanje“ je organizovalo rad za vreme trajanja vanrednog stanja u skladu sa zaključcima i preporukama Gradskog štaba za vanredne situacije.
Šalteri naplatne službe će raditi po uobičajenom radnom vremenu, ali će ulazak u šalter službu biti omogućen samo za po dve stranke istovremeno.
Pisarnica će biti otvorena za dostavu dokumentacije, uz obavezu svih stranaka da se prvo jave službi obezbeđenja. Licima koja nisu radnici JKP „Grejanje“ neće biti dozvoljen ulazak u ostale kancelarije Preduzeća.
Licima koja nisu radnici JKP „Grejanje“ neće biti dozvoljen ulazak u ostale kancelarije preduzeća.
Radnici tehničke službe će dežurati svakodnevno, a korisnici će eventualne kvarove moći da prijave kao i do sada, na telefon broja 315-400 i na mejl office@grejanje-pancevo.co.rs.
Javno komunalno preduzeće „Grejanje“ će celokupan proces rada organizovati tako da se ni u jednom segmentu ne naruši kvalitet usluga koji se pruža korisnicima.
Javno komunalno preduzeće „Grejanje“ je organizovalo rad za vreme trajanja vanrednog stanja u skladu sa zaključcima i preporukama Gradskog štaba za vanredne situacije.