
Mobi banka je saopštila da su mobilna i internet aplikacija ponovo dostupne, nakon što su dva dana korisnici imali poteškoće u pristupu novcu na svojim računima.
„Mobilna i internet aplikacije banke su ponovo dostupne i možete neometano obavljati transakcije platnim karticama. Još jednom se izvinjavamo zbog poteškoća“, naveli su iz Mobi banke.
„Problem je nastao kada smo zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći incirali optimizaciju naše core baze. Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno“, naveli su ranije iz Mobi banke.
Uz izvinjenje zbog nastale situacije, Mobi banka prethodno je zamolila klijente da imaju u vidu da banka preduzima sve mere i radnje kako bi im osnovne funkcionalnosti bile dostupne.
Mobi banka je saopštila da su mobilna i internet aplikacija ponovo dostupne, nakon što su dva dana korisnici imali poteškoće u pristupu novcu na svojim računima.
