• Društvene mreže glavni izvor vesti za trećinu građana Srbije

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    U Srbiji 94 odsto ispitanika ima otvoren nalog na makar jednoj društvenoj mreži, a za trećinu građana te mreže, u prvom redu Fejsbuk, glavni su izvor vesti, pokazuju rezultati istraživanja javnog mnenja koje je objavilo Udruženje novinara Srbije.

    Fejsbuk i Instagram su najpopularnije društvene mreže, dok otvoren nalog na Tviteru ima 32 odsto građana.

    Najveći broj anketiranih, njih 76 odsto koristi društvene mreže za „povezivanje sa prijateljima“, 61 odsto ispitanika ih koristi za „pristup informacijama“ a njih 37 odsto „kako bi bili u toku“.

    Svaki peti konzument vesti u Srbiji u potpunosti napušta tradicionalne medije, a 95 odsto građana do informacija dolazi preko onlajn medija, uključujući i portale dnevnih listova, televizija, ali i društvene mreže.

    Osobama mlađim od 44 godine, informisanje preko interneta predstavlja najzastupljeniji način praćenja vesti, iako su se tokom pandemije virusa korona mnogi vratili tradicionalnim medijima i tamo tražili tačne i proverene informacije.

    U Srbiji 94 odsto ispitanika ima otvoren nalog na makar jednoj društvenoj mreži, a za trećinu građana te mreže, u prvom redu Fejsbuk, glavni su izvor vesti, pokazuju rezultati istraživanja javnog mnenja koje je objavilo Udruženje novinara Srbije.

     

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Vremenska prognoza za 21. maj

    I narednih dana nastavlja se nestabilno, pravo majsko vreme, sa čestim pljuskovima. Sutra će i košava duvati. Ciklon će se premeštati preko severa Italije ka Nemačkoj donoseći Srbiji […]

    Srbija druga u Evropi po broju kockarnica

    Prema podacima Udruženja priređivača igara na sreću, u Srbiji ima 2.900 sportskih kladionica, što je tri puta više posmatrano po glavi stanovnika nego što je to slučaj u Italiji, pet puta […]