Infrastruktura železnice Srbije saopštila je da je danas otvorila novi servis za građane za primedbe i prijavu problema na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad.
Građani putem mejla brzapruga.primedbe@srbrail.rs mogu da prijave sve probleme na koje su naišli na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad, prvenstveno kada je reč o železničkoj infrastrukturi.
Kako se navodi, to podrazumeva izgled i stanje železničkih stanica na brzoj pruzi, kao i novoizgrađenih železničkih objekata u stanicama i duž pruge, kao što su pothodnici, nadvožnjaci, vijadukti, tuneli i slični objekti.
Građani mogu prijaviti i probleme u vezi sa zaštitnom ogradom duž pruge, kao i podneti prijavu zbog ponašanja železničkog osoblja na brzoj pruzi, a kažu da je poželjna i svaka sugestija građana kako da brza pruga bude još bolja i lepša, a usluga kvalitetnija.
Stručne službe Infrastrukture železnice Srbije sagledaće u najkraćem roku sve prijavljene probleme, primedbe i sugestije i učiniti sve da oni budu što pre rešeni, navedeno je u saopštenju.
Infrastruktura železnice Srbije saopštila je da je danas otvorila novi servis za građane za primedbe i prijavu problema na brzoj pruzi Beograd – Novi Sad.