Pandemija je promenila i način obrazovanja mladih, koji zbog epidemiološke situacije, skoro dve godine, veći deo nastave pohađaju onlajn. Međutim, tu se otvaraju mnogobrojna pitanja među kojima su nejednake mogućnosti dece u Srbiji da takvu nastavu isprate, ali i kvalitet obrazovanja.
Prema njenim rečima, đaci su donekle izgubili deo nastave i ističu da im nedostaje interakcija sa profesorima, jer ne uspevaju da se usklade sa svojim privatnim obavezama i ne uspevaju lepo da nauče to gradivo. Ističe da profesori imaju razumevanja za decu koja nemaju uslove da pohađaju redovno onlajn nastavu. „Baš sam na panelu pre neki dan čula direktorku škole iz Velike Plane da su oni učenicima poštom slali taj materijal ukoliko nisu mogli da prate nastavu“, rekla je Rajković.
Podaci od prošle godine pokazuju i da su đaci ostvarili nešto lošije rezultate prilikom upisa u srednje škole i fakultete.
„Mislim da smo izgubili deo nastave tek kada smo ušli u ovaj onlajn sistem, jer tada smo svi morali nekako da se snađemo, pritom profesori možda nisu mogli adekvatno da da prenesu znanje đacima i mislim da se tu napravila rupa u znanju i da su se zbog toga stekli lošiji uslovi“, istakla je Jelena Rajković srednjoškolka iz Beogada.
Pandemija je promenila i način obrazovanja mladih, koji zbog epidemiološke situacije, skoro dve godine, veći deo nastave pohađaju onlajn. Međutim, tu se otvaraju mnogobrojna pitanja među kojima su nejednake mogućnosti dece u Srbiji da takvu nastavu isprate, ali i kvalitet obrazovanja.