Povodom prevarnih i lažnih imejlova koji stižu građanima, a u kojima se zloupotrebljavaju korporativna obeležja i ime JP Pošta Srbije, obaveštavamo javnost da Pošta Srbije ne stoji iza ovih aktivnosti, kao ni iza bilo koje druge akcije putem imejl poruka, interneta ili društvenih mreža, navodi se u današnjem saopštenju ovog javnog preduzeća.
Građanima savetujemo da, ukoliko prime imejl ili bilo koju drugu poruku sa simbolima Pošte, budu dodatno oprezni, da ne otvaraju linkove u primljenim porukama i da ne unose svoje podatke, dodaje se u saopštenju.
Pošta Srbije je pozvala građane da u slučaju bilo kakve nedoumice, pozovu njen Kontakt centar preko telefona 0700 100 300 i 011 360 7788.
„Nadležne službe JP Pošta Srbije prate objave na društvenim mrežama i posebno vode računa o eventualnim zloupotrebama korporativnih obeležja preduzeća, o čemu korisnike redovno obaveštavaju na zvaničnoj internet stranici i Fejsbuk profilu Pošte Srbije“, navodi se u saopštenju.
Napominje se da Pošta Srbije reaguje na uočene zloupotrebe prijavom Upravi kriminalističke policije protiv nepoznatih lica zbog zloupotrebe korporativnih obeležja i imena JP Pošte Srbije.
Povodom prevarnih i lažnih imejlova koji stižu građanima, a u kojima se zloupotrebljavaju korporativna obeležja i ime JP Pošta Srbije, obaveštavamo javnost da Pošta Srbije ne stoji iza ovih aktivnosti, kao ni iza bilo koje druge akcije putem imejl poruka, interneta ili društvenih mreža, navodi se u današnjem saopštenju ovog javnog preduzeća.