U Srbiji je zabeležen novi pokušaj prevare, piše B92. Ovoga puta na meti su bili korisnici usluga banke Inteze, koja je putem društvenih mreža upozorila svoje klijente da ne nasedaju na sumnjive poruke.
„Obavešteni smo da je nekoliko naših klijenata preko društvene mreže Facebook dobilo poruku u kojoj se od njih zahteva da dostave podatke o svojoj platnoj kartici i visini raspoloživih sredstava na računu, a koju je navodno poslala Banca Intesa. Molimo vas da u cilju bezbednosti Vaših podataka, ne postupate prema instrukcijama iz poruke, kao i da poruku odmah obrišete. Banka je preduzela sve aktivnosti u cilju sprečavanja slanja ovih poruka ka našim klijentima“, napisali su iz banke na Tviteru.
Napomenuli su da „Banca Intesa ovaj tip obaveštenja klijentima šalje putem zvanične imejl komunikacije sa digitalnim potpisom, čime omogućava verifikaciju identiteta pošiljaoca i pre otvaranja imejla“.
Niz sličnih prevara dešava se svako malo, a jedan od njih nedavno je zadesio i Rajzajfen banku.
Napominjemo da Banca Intesa ovaj tip obaveštenja klijentima šalje putem zvanične imejl komunikacije sa digitalnim potpisom, čime omogućava verifikaciju identiteta pošiljaoca i pre otvaranja imejla. pic.twitter.com/94U54t6kpx
— Banca Intesa (@banca_intesa) March 3, 2021
U Srbiji je zabeležen novi pokušaj prevare. Ovoga puta na meti su bili korisnici usluga banke Inteze, koja je putem društvenih mreža upozorila svoje klijente da ne nasedaju na sumnjive poruke.