Obaveštenje o besplatnim servisnim kampanjama od sada i na tehničkom pregledu automobila
Vlasnici vozila će obaveštenja o besplatnim servisnim kampanjama od sada dobijati i na tehničkim pregledima. Akciju su organizovale Agencija za bezbednost saobraćaja i Srpska asocijacija uvoznika vozila. Otklanjanje nedostataka koja je proizvođač deklarisao preko uvoznika vozila je besplatno.
Ukoliko proizvođači vozila uoče neki potencijalni problem na određenom tipu ili seriji vozila, deklarišu servisnu kampanju koja se, inače organizuje u celom svetu, na svim tržištima na kojima su ti proizvođači i prisutni.
Kampanja se odnosi na određena vozila na kojima je neophodno uraditi neku intervenciju.
Ona može da bude u vezi sa bezbednošću vozila, kao što su intervencije na sistemu upravljanja, oslanjanja, kontrole vozila itd. Ali, kako objašnjavaju iz agencije, i ne mora biti. Može da bude, recimo, da nije adekvatno pričvršćen amblem na haubi ili nešto slično.
U praksi se često dešava da vozilo promeni jednog ili više vlasnika. U evidenciji uvoznika u tim situacijama ne postoje podaci o novom vlasniku. Zato se postavlja pitanje kako te vlasnike vozila obavestiti o tekućoj servisnoj akciji.
Kako se obaveštavaju vlasnici vozila
Taj problem su u Srbiji besplatnim servisnim kampanjama na tehničkim pregledima rešili Agencija za bezbednost saobraćaja i Srpska asocijacija uvoznika vozila.
Srpska asocijacija uvoznika vozila i delova dostavlja informaciju jednom mesečno Agenciji za bezbednost saobraćaja koja softverski prosleđuje te podatke svim linijama tehničkih pregleda na celoj teritoriji Srbije.
Ukoliko se na redovnom godišnjem tehničkom pregledu registruje da se na vozilu može otkloniti nedostatak putem servisne kampanje, kontrolori će vlasniku predati odštampano obaveštenje.
Obaveštavaju stranku da postoji mogućnost da se na vozilu izvrši servisna kampanja i da je potrebno da se za to javi ovlašćenom servisu uvoznika.
Otklanjanje nedostatka na vozilu besplatno
Iz Agencije za bezbednost saobraćaja podsećaju građane da je otklanjanje nedostataka tog tipa, koja je deklarisao proizvođač preko uvoznika vozila – besplatno.
Posebno ističu, da mogućnost da se izvrši servisna kampanja ne utiče na ocenu tehničke ispravnosti vozila. To znači da se u tom slučaju nesmetano nastavlja s daljom proverom tehničke ispravnosti vozila.
Organizatori ove akcije, naglašavaju da ona donosi još jednu korist za vlasnike vozila, koja će uticati ne samo na bolju uslugu već i na povećanje bezbednosti saobraćaja.