• Modeli 10 najskupljih motocikala uvezenih u Srbiju u 2023: Ko najviše voli luksuzne dvotočkaše

    Harli Dejvidson prvi je izbor među kupcima vrhunskih motocikala u našoj zemlji, pokazuju podaci koje je Forbes Srbija dobio od Uprave carina, a koji sugerišu da je ovaj brend najzastupljeniji na listi 10 najvrednijih dvotočkaša uvezenih tokom 2023. Ostatak liste čine motori koje su uvezli ljubitelji velike brzine.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Modeli 10 najskupljih motocikala uvezenih u Srbiju u 2023: Ko najviše voli luksuzne dvotočkaše
    Foto: Unsplash

    Najskuplji model dostiže cenu od gotovo 47.000 evra dok je deseti na listi imao cenu od oko 25.000 evra. Reč je o uvoznim cenama koje se razlikuju od prodajnih. Harliji stižu u Srbiju uglavnom iz Mađarske dok su ostali brendovi uvezeni mahom iz Italije i Austrije. Zemlje uvoza, nisu nužno i zemlje u kojima su proizvedeni.

    10 najprestižnijih modela sa njihovim cenama:

    • Harley Davidson CVO Road Glide LTD Anniversary, 46.865 evra
    • Panigale V4 2022 World Champion Moto GP Replica 2024 EUR DMH, 44.087 evra
    • Ducati Streetfighter V4 Lamborgini Livery 2023 EUR DMH, 40.987 evra
    • Ducati Panigale V4R, 40.153 evra
    • Harley Davidson TRI Glide Ultra, 35.324 evra
    • KTM Brabus 1300 R 32.125 evra 7. Harley Davidson Road Glide ST, 30.240 evra
    • Harley Davidson Road Glide Special, 25.666 evra
    • Harley Davidson Fat Boy, 25.120 evra
    • Harley Davidson Street Glide Special, 24.739 evra

    Od zastupnika nekih od najpoznatijih moto brendova saznajemo da je paleta zainteresovanih za motore veoma raznovrsna. Značajna grupa među kupcima jeste poslovna elita. Motocikli, iako nisu uvek rezervisani samo za one koji žele avanturu i nezaboravno iskustvo, sve više privlače pažnju biznismena i menadžera.

    Zastupnici Kavasakija za Srbiji, kažu da su, osim biznismena, za prestižne modele zainteresovani stranci, odnosno diplomate, koji kupuju modele srednje klase. Cene ovih modela kreću se u rasponu od 6.609 do 16.933 evra.

    Da poslovna elita motocikle kupuje da bi uživali u putovanjima, svedoči i njihov odabir. Najčešće su to modeli koji su pogodni ne samo za gradsku vožnju, već i za duže relacije. Pored poslovne elite, kupci su i stranci, diplomate i ljubitelji motocikala, a žene se najčešće opredeljuju za sportske modele.

    Cena u odabiru motocikla nije presudna pa se opredeljuju i za one koji nisu u vrhu cenovnika tako da kupuju i modele poput Versys-a, Vulcan-a i Eliminator-a.

    Iz kompanije navode da najskuplji modeli startuju od 60.395 evra, ali to su uglavnom modeli koji su namenjeni trkačim stazama, budući da je reč o hipersportskim motociklima, te nisu namenjeni redovnom saobraćaju. U Srbiji se ovi modeli veoma retko prodaju iz više razloga. Prvi je svakako cena, ali i samo tržište na kome motocikli i nisu toliko popularni kao u drugim evropskim državama.

    Što se tiče Ducati modela, zastupnik ovog brenda za Srbiju, kažu da su vlasnici ovih motora uglavnom top menadžeri uspešnih kompanija. Tu su, u nešto manjoj meri, ljudi iz sveta umetnosti ili sporta, a veoma retko je reč o strancima.

    Prosečna vrednost motora koje kupuje poslovna elita sa dodatnom opremom iznosi 28.000 evra i često se ne zaustavljaju na jednom modelu, već kupuju i manje motocikle koji su pogodniji za gradske uslove.

    Takođe, u odabiru se, kažu, vode dizajnom i efikasnošću kada je reč o peformansama, kako bi mogli da zadovolje svoje potrebe.

    „Važan kuriozitet predstavlja činjenica da su modele iz superbike kategorije poput Panigale-a do pre nekoliko godina kupovali klijenti za koje se ne bi moglo reći da pripadaju poslovnoj eliti, dok su sada isključivo preduzetnici i top menadžeri klijenti ovog segmenta“, navode iz kompanije za Forbes Srbija.

    Najprodavaniji Ducati modeli su, kao i u slučaju Kavasakija, putnički motocikli, a jedan model iz limitirane serije košta čak 73.000 evra. Zanimljivo je i da je ovo jedan od brendova koji sve svoje limitirane serije u svetu rasproda i pre zvaničnog predstavljanja, bez obzira na cenu. U Srbiji se, kažu iz kompanije, svake godine proda bar jedan iz ove kategorije.

    „Iako se radi o takozvanim globetrotter modelima, interesantan podatak je da u proseku klijenti skupocenih modela prelaze oko 5.000km godišnje, što nam govori da nemaju dovoljno vremena na raspolaganju za putovanja na dva točka“, navode iz kompanije.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Preminuo Dragan Marković Palma

    Posle kraće bolesti, u 64. godini, preminuo je predsednik Jedinstvene Srbije, narodni poslanik i predsednik Skupštine grada Jagodine Dragan Marković […]

    JP Putevi Srbije: Bez zimske opreme ne krećite na put

    Javno Preduzeće „Putevi Srbije" informiše javnost da su tokom današnjeg dana usled intenzivnih snežnih padavina na gotovo celoj teritoriji Srbije, u više slučajeva teretna vozila proklizavala […]