• Početna cena oko dva miliona dinara, ko su zvezde e-licitacije

    Svakodnevno carinici pronalaze predmete koje putnici ne prijavljuju, iako su obavezni. Otkriveni predmeti se oduzimaju, i po okončanju sudskog postupka završe na licitaciji. U carinarnici Beograd u toku je licitacija, na kojoj jedan muški ručni sat ima početnu cenu blizu dva miliona dinara, a za njim ne zaostaje ženski.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    Početna cena oko dva miliona dinara, ko su zvezde e-licitacije
    Foto: Unsplash

    Poluge investicionog zlata, ukupno 12 grama, lančić i minđuše poznatog brenda „Hermes“, davno zaboravljeni koferi na aerodromu koje niko nije tražio, a koji možda kriju neki vredan predmet. To je samo deo ponude na elektronskoj licitaciji.

    „Zvezde ove licitacije, kao najčešće i prethodnih su muški ručni časovnici ili ženski koji dobijaju vrednost, čak neki put i preko svoje tržišne vrednosti. Komisija procenjuje vrednost tog časovnika ili ostale robe, utvrđuje njegovu originalnost, kvalitet, koliko je korišćen, da li jeste ili nije, prikuplja dokumentaciju, na osnovu toga formira početnu cenu“, objašnjava Božidar Đurić iz carinarnice „Beograd“

    Koliku cenu mogu dostići ručni satovi

    Sa nestrpljenjem se iščekuje da li će se i za koliko izlicitirati muški Hublot ponuđen po početnoj ceni od milion i 890.000 dinara i ženski ručni sat optočen dijamantima za koji se krenulo od milion i 640.000 dinara.

    Ko zna, možda se obore neki raniji rekordi. Interesovanja ne manjka, jer su elektronske licitacije bez fizičkog prisustva omogućile najširem krugu kupaca da učestvuju.

    Ipak, ostaje žal za starim vremenima kada su se kupci sučeljavali u istom prostoru.

    „Tu je dolazilo i do interesantnih scena i do neke atmosfere usijanja, pretnji, galame, smeha, bila je interaktivna licitacija“, podseća Đurić.

    Prošle godine održano je 95 licitacija odakle se u budžet slilo 166 miliona dinara.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Preko 300 novih startap kompanija u protekle dve godine

    Srpski inovacioni ekosistem nastavlja impresivan rast, sa preko 300 novih startapa u protekle dve godine, 28 odsto čine mladi osnivači, starosti 15 do 29 godina, a 22 odsto startap kompanija je u […]