Više od 80 odsto malih privrednika, kada naiđe na problem ili nedoumicu, pomoć traži od računovođa, dok se četvrtina njih oslanja na iskustva prijatelja, rezultati su koje je danas saopštio NALED.
Prema rezultatima ovog NALED-ovog istraživanja, petina malih privrednika za pomoć se obraća državnim institucijama.
Najmanji broj ljudi iz privrede do informacija dolazi samostalno, pretraživanjem sajtova nadležnih organa i društvenih mreža ili na neki drugi način.
Regulatorni indeks Srbije (RIS) koji objavljuje NALED pokazuje da je pandemija, ne samo poremetila funkcionisanje privrede, već da se loše odrazila i na kvalitet rada ministarstava pri donošenju propisa.
„Sa 46,3 poena od mogućih 100 to je slabiji rezultat i u odnosu na RIS iz 2016. koji je iznosio 50,6 i pokazuje da i posle šest godina regulatorno okruženje i dalje pati od istih izazova“, piše u saopštenju.
Više od 80 odsto malih privrednika, kada naiđe na problem ili nedoumicu, pomoć traži od računovođa, dok se četvrtina njih oslanja na iskustva prijatelja, rezultati su koje je danas saopštio NALED.