Reklamacije na račune za struju van funkcije
Građani koji nisu dobili novembarske račune za struju mogu da do 30. decembra plate iznos koji su imali na oktobarskom računu i ostvariće popust od pet odsto, izjavio je juče direktor „Elektroprivrede Srbije” (EPS) Dušan Živković.
On je za Tanjug pojasnio da zbog hakerskih pretnji isporuka računa ide otežano i da zbog toga oko milion i po računa nije isporučeno, ali i da ljudi iz IKT sektora EPS-a danonoćno rade na otklanjanju digitalnih napada kojima je kompanija izložena.
„Ti računi su prosleđeni ’Pošti Srbije’, a građani, da bi bili sigurni da će na vreme, to jest do subote, platiti račun i ostvariti popust, mogu da sami popune uplatnice i račun plate u poštama ili bankama”, rekao je on. Dodao je da računi ne mogu da se plate na šalterima EPS-a, a da se na njima trenutno mogu dobiti sve potrebne informacije.
Upitani šta da rade građani koji bi da reklamiraju račun u EPS za „Politiku” odgovaraju da u ovom trenutku građani mogu podneti samo pisane reklamacije, ali one ne mogu biti rešene dok se IT sistemi ne vrate u potpunosti u funkciju. Po vraćanju sistema biće omogućeno i podnošenje prigovora elektronskim putem. Sve primljene reklamacije će biti tretirane kao blagovremene i rešene u najkraćem mogućem roku.
EPS će kao i uvek do sada izaći u susret našim redovnim platišama. Iz tog razloga smo, imajući u vidu da je izdavanje računa izuzetno otežano, produžili rok dospeća novembarskog računa za sve kupce, ali i dodatno omogućili da popust od pet odsto ostvare i domaćinstva koja još uvek nisu dobila račun tako što će do 30. decembra 2023. uplatiti isti iznos kao za mesec oktobar.