Rekonstrukcija Pančevačkog mosta: Kada bi mogla da počne, koliko će da traje i da li će saobraćaj biti obustavljen?
Rekonstrukcija Pančevačkog mosta mogla bi da počne u toku 2025. godine, kažu u Putevima Srbije za Euronews Srbija. Kada počnu radovi, mostovska konstrukcije preko Dunava neće biti zatvorena za saobraćaj.
Predviđeno je rušenje i izgradnja prilaznih konstrukcija na desnoj obali drumsko železničkog mosta preko Dunava.
Za početak radova potrebno je da projekat dobije dozvolu i da se obezbede sredstava za rekonstrukciju.
„Ukoliko Projekat za građevinsku dozvolu za rušenje i izgradnju prilaznih konstrukcija na desnoj obali drumsko železničkog mosta preko reke Dunav – ‘Pančevački most’ u Beogradu na državnom putu IB reda broj 47, deonica Beograd (Bogoslovija) – petlja Krnjača dobije dozvolu do kraja godine i obezbede se finansijska sredstva, radovi bi trebalo da počnu u toku 2025. godine“, navode u Putevima Srbije.
Koliko bi mogli da koštaju radovi?
Cena rušenja i izgradnje prilaznih konstrukcija na desnoj obali drumsko železničkog mosta preko reke Dunav biće poznata po završetku Projekta za građevinsku dozvolu.
Kako navode u Putevima Srbije, radovi na rušenju i izgradnji prilaznih konstrukcija na desnoj obali Pančevačkog mosta bi trebalo da traju od godinu i po do dve godine.
Koji radovi su predviđeni
Projekat obuhvata od Bogoslovije do Pančevačkog mosta:
- izgradnju novih privremenih rampi
- rušenje postojećih konstrukcija po fazama
- izgradnja novih konstrukcija po fazama
„Radovi obuhvataju rušenje dve nezavisne prilazne konstrukcije na desnoj obali reke Dunav. Leva, odnosno uzvodno prilazna konstrukcija dugačka je 822 metra. Preko 500 metara na mostovskim konstrukcijama. Desna, nizvodna je malo kraća, negde oko 750 metara, od čega je 450 na mostovskim konstrukcijama“, preciziraju u Putevima Srbije.
Kako bi se odvijao saobraćaj
Mostovska konstrukcije preko Dunava neće biti zatvorena za saobraćaj.
Da bi se prilikom izvođenja radova što manje uticalo na odvijanje saobraćaja u Beogradu pre rušenja pristupnih konstrukcija, izgradiće se dve privremene rampe: silazna (ul. Kalnički kej-Viline vode) i uzlazna (ul. Vuka Vrčevića).
„Privremena rampa Vuka Vrčevića koja vodi saobraćaj u smeru Beograd – Pančevo počinje priključenjem iz Ulice Vuka Vrčevića i Višnjičke ulice. Privremena rampa Viline vode koja vodi saobraćaj u smeru Pančevo – Beograd (povezuje se na Ulicu Klanički kej, pa preko Dunavske ulice na Bulever despota Stefana)“, navode u Putevima Srbije.