• U Srbiji 75,6 odsto firmi ima veb-sajt

    U Srbiji 75,6 odsto firmi ima veb-sajt, pri čemu se ovaj procenat povećava sa dužinom poslovanja firme, a čak 22 odsto firmi sa .com sajtom za imejl bira .rs domen, pokazuju danas objavljeni rezultati istraživanja Registra nacionalnog internet domena Srbije (RNIDS).

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    U Srbiji 75,6 odsto firmi ima veb-sajt
    Foto: Pixabay

    Prema rezultatima istraživanja, koje je dalo uvid u korišćenje digitalnih tehnologija u preduzećima koja posluju u Srbiji, najveća zastupljenost veb-sajtova je u sektoru proizvodnje (83,5 odsto) i trgovine (80 odsto), dok je u uslužnom sektoru čak 30,21 odsto firmi bez veb-sajta, navedeno je u saopštenju.

    Zahvaljujući jednostavnosti korišćenja i dostupnosti platformi, društvene mreže su postale glavni kanal komunikacije za preduzeća svih veličina, od preduzetnika (89,29 odsto) do velikih kompanija (70,59 odsto), ali veb-sajtovi ostaju temelj poslovnog onlajn prisustva.

    Oni i dalje služe kao centralna onlajn lokacija za prikazivanje proizvoda i usluga, pružanje kontakt informacija i izgradnju ugleda kompanije.

    Većina preduzeća (69,8 odsto) za svoj veb-sajt koristi .rs domen, dok ih 25,6 odsto koristi generički .com domen.

    Ovakav izbor domena uglavnom je motivisan geografskim i marketinškim razlozima.

    Istraživanje takođe otkriva da 52,5 odsto firmi koristi imejl na vlastitom domenu za poslovnu komunikaciju, što ukazuje na značaj korporativnog identiteta u digitalnoj komunikaciji. Pritom, 69,7 odsto firmi koristi .rs za imejl na svom domenu.

    Većina firmi koje koriste .rs domen za svoj sajt, taj isti domen koristi i za svoj imejl (94,37 odsto), ali je interesantan podatak da i ne tako mali procenat firmi koje imaju sajt na .com domenu (21,69 odsto) za svoj imejl takođe koristi .rs domen.

    Ovaj izveštaj pruža dubinski uvid u trenutni nivo digitalizacije preduzeća, ukazujući na značajne razlike u stepenu prihvatanja digitalnih tehnologija između različitih sektora, kao i firmi različitih veličina i starosti.

    Nalazi naglašavaju važnost veb-sajtova, e-pošte i društvenih medija u modernim poslovnim praksama i navode na zaključak da je potrebno uspostaviti ravnotežu između svih komunikacionih kanala kako bi se maksimizirali rezultati poslovnog prisustva na internetu.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp

    Tagovi:

  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija

    Skuplja putarina od 10. jula

    Od 10. jula plaćaćemo skuplju putarinu. Vlada Srbije, naime, dala je zeleno svetlo na novi cenovnik Javnog preduzeća Putevi Srbije, piše […]