Zagonetna i intrigantna globalna kampanja koja je na društvenim mrežama Depeche Mode počela 26. januara, najavila je novu muziku i zaista podigla veliku zainteresovanost fanova grupe
širom sveta.
Od jesenas, kada je najavljena svetska turneja Depeche Mode, krenula su nagađanja kada će izaći novi singl, čiji naslov je već dugo poznat vatrenim fanovima.
Naslovna strana omota na kojoj su predstavljena anđeoska krila napravljena od cveća bila je udarni deo kampanje po mnogim svetskim metropolama, pa su se fanovi Depeche Mode utrkivali ko će pre da pošalje sliku kampanje iz svog grada.
“Ghosts Again”, za koji mnogi kritičari već sada kažu de je jedan od najkomercijalnijih hitova Depeche Mode u poslednjih nekoliko godina, noseći je singl albuma “Memento Mori” (Columbia), koji je 15. studijski album benda. Zanimljivo je da je u svojstvu promocije kreiran i Memento Mori bot koji se ponaša kao svemoćni glas koji je glavni izvor novosti i svežih informacija vezanih za album.
“Ghosts again” će se pojaviti u standardnoj verziji koja se nalazi na budućem albumu, kao i dve radio edit verzije, nemenjene radio stanicama.
Depeche_Mode“Memento Mori” je prvi album na kome boje Depeche Mode predstavljaju samo dva originalna člana, budući da je prošle godine prerano preminuo Andrew “Fletch” Fletcher. Album je nastajao u vreme pandemije, pa je i tematski dosta vezan za taj period. Snimljen je u studijima „Electric Ladyboy“ (Santa Barbara), „Shangri La“ (Malibu), dok je miks rađen u Londonu u studiju „Zona“, a producenti su James Ford i Marta Salogni. “Memento Mori” sadrži 12 pesama, koje pokazuju ogroman raspon raspoloženja i višeslojnih melodija, od njegovog zlosutnog otvaranja do konačnog razrešenja, krećući se od paranoje preko opsesije do katarze i radosti, pogađajući bezbroj tačaka između.
Kao i do sada, umetnički dizajn vezan za album i čitavu kampanju, kao i scenografiju pozornice na budućoj svetskoj turneji, je delo dugogodišnjeg saradnika i prijatelja benda, Antona Corbijna.
„Memento Mori“ (Columbia Records/Menart) će se naći u prodaji 24. marta.
Zagonetna i intrigantna globalna kampanja koja je na društvenim mrežama Depeche Mode počela 26. januara, najavila je novu muziku i zaista podigla veliku zainteresovanost fanova grupe
širom sveta.