Najveća svetska grupa za distribuciju luksuznih proizvoda LVMH objavila je rast prodaje u prvom kvartalu od 17 odsto.
To je više nego dvostruko od očekivanja analitičara, pre svega zato što se Kina naglo oporavila nakon dužeg zatvaranja zbog kovida.
Prodaja francuske kompanije, koja poseduje brendove Luj Viton i Dior, kao i konjak Henesi i američku juvelirsku kuću Tifani, dostigla je 21 milijardu evra za tri meseca do kraja marta.
Navodi se da je rast od 17 odsto drastično prevazišao očekivanja analitičara u nivou od osam odsto.
Brojke LVMH-a, koje su se pokazale „otpornim“ na rastuću inflaciju i previranja na tržištu, predstavlja prvu projekciju razmera kineskog oporavka nakon što su blokade zbog kovida smanjile prodaju, navodi Rojters.
Francuska kompanija saopštila je da je u prvom kvartalu prodaja u Aziji, ne računajući Japan, porasla za 14 odsto, u poređenju sa padom od osam odsto u četvrtom kvartalu prošle godine. Grupa je navela da očekuje da će Kina ostvariti rast u 2023.
Ta slika biće drugačija u SAD, gde veća potražnja od prošle godine pokazuje znake opadanja, posebno među mlađim kupcima niže potrošnje.
Prodaja u SAD je porasla za osam odsto u ovom kvartalu, više nego što su analitičari očekivali.
LVMH je u 2022. ostvario 27 odsto svojih prihoda u Americi i 30 odsto u Aziji, isključujući Japan, a akcije te kompanije porasle su za 23 odsto od početka godine.
Brojke LVMH-a, koje su se pokazale „otpornim“ na rastuću inflaciju i previranja na tržištu, predstavlja prvu projekciju razmera kineskog oporavka nakon što su blokade zbog kovida smanjile prodaju, navodi Rojters.
Francuska kompanija saopštila je da je u prvom kvartalu prodaja u Aziji, ne računajući Japan, porasla za 14 odsto, u poređenju sa padom od osam odsto u četvrtom kvartalu prošle godine. Grupa je navela da očekuje da će Kina ostvariti rast u 2023.
Ta slika biće drugačija u SAD, gde veća potražnja od prošle godine pokazuje znake opadanja, posebno među mlađim kupcima niže potrošnje.
Prodaja u SAD je porasla za osam odsto u ovom kvartalu, više nego što su analitičari očekivali.
LVMH je u 2022. ostvario 27 odsto svojih prihoda u Americi i 30 odsto u Aziji, isključujući Japan, a akcije te kompanije porasle su za 23 odsto od početka godine.
Najveća svetska grupa za distribuciju luksuznih proizvoda LVMH objavila je rast prodaje u prvom kvartalu od 17 odsto.