• Reklama koja omalovažava žene

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković osudila je kao krajnje neprimerenu i uvredljivu reklamu na bilbordima po Vojvodini kojom se poljoprivredni proizvod na omalovažavajući način dovodi u vezu sa ženama.

    Sporna reklama pokazuje devojku u polju pšenice, sa tekstom „Tražim paora, iz dobre porodice, zdrava i snažna, spremna da rađa“.

    „Sadržaj u kome se žena svodi na objekat, uz stereotip da je njena jedina svrha da rađa, duboko je diskriminatoran, vređa dostojanstvo žene i grubo podržava predrasude o neravnopravnosti žena“, saopštila je  Kancelarija poverenika.

    Poverenica Janković traži od svih koji oblikuju javni život u Srbiji, među kojima su i kompanije i marketinške agencije, da poštuju propise i profesionalne standarde i da se uzdrže od uvredljivih, seksističkih i diskriminatorskih sadržaja, a da svoju kreativnost izraze na primeren način, poštujući dostojanstvo žene. 

    Promovisanje takvih patrijarhalnih modela prema kojima je za ženu važno da je iz dobre porodice, zdrava, snažna i spremna da rađa, duboko se kosi sa domaćim antidiskriminacionim propisima i zakonodavstvom. 

    Poverenica Janković traži od svih koji oblikuju javni život u Srbiji, među kojima su i kompanije i marketinške agencije, da poštuju propise i profesionalne standarde i da se uzdrže od uvredljivih, seksističkih i diskriminatorskih sadržaja, a da svoju kreativnost izraze na primeren način, poštujući dostojanstvo žene. 

    Poverenica na kraju saopštenja ističe da je povodom ovog slučaja podneta pritužba i da će se po njoj postupati u zakonom propisanom roku.

     

    Poverenica za zaštitu ravnopravnosti Brankica Janković osudila je kao krajnje neprimerenu i uvredljivu reklamu na bilbordima po Vojvodini kojom se poljoprivredni proizvod na omalovažavajući način dovodi u vezu sa ženama.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo