• Besplatnu školu programiranja u Vršcu pohađa 100 osnovaca

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Besplatnu letnju školu programiranja za učenike i učenice starijih razreda osnovne škole koja je počela 12. a trajaće do 28. avgusta, pohađa 74 dečaka i 26 devojčica iz 33 grada i opštine u Srbiji.

    Ovi osnovci imaju priliku da uče osnove računarstva, saznaju kako je raditi u IT industriji i koje sve mogućnosti imaju za razvoj karijere u toj oblasti kao i da kroz rekreativne aktivnosti poput izleta, kvizova i večeri društvenih igara upoznaju Vršac i okolinu, saopšteno je iz Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja.

    Smeštaj i ishranu na bazi punog pansiona su obezbeđeni u „Domu učenika srednjih škola Vršac“, dok se nastava odvija u školskom centru „Nikola Tesla“, nedaleko od Doma.

    Program škole prilagođen je predznanjima prijavljenih đaka i prema tome su formirane grupe i organizovan rad.

    Škola programiranja je pokrenuta na inicijativu predsednice Vlade Republike Srbije Ane Brnabić, kao nastavak podrške za digitalnu transformaciju privrede i društva kroz uvođenje informatike u osnovne škole, otvaranje IT odeljenja u gimnazijama i druge slične inicijative.

    Organizuje je Fondacija Petlja, u okviru projekta „Izgradnja ključnih računarskih kompetencija – ka radnoj snazi budućnosti“, koji je podržan od strane Ministarstva prosvete, nauke i tehnološkog razvoja i Vlade Srbije, a sprovodi se u partnerstvu sa UNDP.

    Besplatnu letnju školu programiranja za učenike i učenice starijih razreda osnovne škole koja je počela 12. a trajaće do 28. avgusta, pohađa 74 dečaka i 26 devojčica iz 33 grada i opštine u Srbiji.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo

    PU PANČEVO: Pojačana kontrola saobraćaja

    Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova, Uprave saobraćajne policije, u periodu od 25. aprila do 1. maja 2024. godine sprovešće akciju pojačane kontrole saobraćaja usmerenu na otkrivanje i […]