PANČEVO: ATP posle nedelju dana redukovanog saobraćaja, kašnjenja zarada i Dreger alko testova

Epilog takozvanog belog štrajka majstora u garaži Autotransportnog preduzeća Pančevo je nedelju dana poremećaja saobraćaja, isplata zahtevanih para i kašnjenje redovnih zarada.
Putnici na gradskim i prigradskim linijama su od prošlog petka na autobuse čekali manje-više duplo duže nego inače, i oni su jedini koji su loše prošli u čitavoj gužvi. Direktor ATP-a Bojan Bojanić je na kraju naložio da se majstorima isplati po 30.000 dinara, što su oni zahtevali da bi se izjednačili u pravima s vozačima kojima je toliko uplaćeno od letos kada su takođe „belim štrajkom“ iskamčili neku vrstu solidarne pomoći. Istina, Samostalni sindikat je tražio da se toliko uplati svim radnicima ATP-a, ali kad je direktor dao samo onima od kojih direktno zavisi odvijanje saobraćaja nisu se bunili.
„Došlo je do raskola između vozača koji su dobili po 30.000 i nas. Mi smo onda malo manje radili, i za četiri dana došlo je do kolapsa u gradu. Tek da pokažemo koliko smo mi bitni i gradu i rukovodstvu i budućem rukovodstvu. Izvinjavamo se putnicima. Sve što se desilo nije do nas. Ima adresa u Gradu na koju ljudi treba da se obrate“, izjavio je Obrad Papić, mehaničar u ATP-u i član Odbora Samostalnog sindikata preduzeća.
Zbog ove isplate delu zaposlenih u Garaži kasnile su zarade, što se nije dogodilo u poslednjih 30 godina kakao tvrde pojedini radnici ove komunalne firme. Doduše minimalno, jer su danas već isplaćene. Ali je za tihi protest, ili bolje rečeno opstrukciju posla odmah stigla osveta direktora Bojanića koji je dan nakon isplate zahtevane pomoći od 30.000 dinara po čoveku u Garažu poslao kontrolore sa Dregerovim aparatima za
Testiranje na alkohol. Kako saznajemo nije bilo pozitivnih, a da jeste mogli bi da dobiju otkaze u skladu sa zakonom.
Saga o gradskom javnom prevozniku se nastavlja i nije isključeno da će sledeća prilika za krizu ukazati uskoro kada se otvori pitanje isplate otpremnina, jer za više od 250 radnika koliko se prijavilo za socijalni program planiranih 45 miliona dinara ni iz daleka nije dovoljno. Ili će tačka ključanja biti isplata januarskih zarada. Najveći deo njih se ostvaruje od prodaje karata pre svega za Beograd, a po preduzeću kolaju priče da je pazar opao, a krađa nafte i druge već viđene zloupotrebe ponovo počele.
Epilog takozvanog belog štrajka majstora u garaži Autotransportnog preduzeća Pančevo je nedelju dana poremećaja saobraćaja, isplata zahtevanih para i kašnjenje redovnih zarada.