PANČEVO: Šta kad brojilo nije očitano i na računu nema potrošnje?
Par stanara iz pančevačkog naselja Sodara požalili su nam se da im nisu očitana brojila, pa im na računima obračunata potrošnja u prethodnom periodu.
Logično, njihova primedba je išla ka tome da će se na sledećem obračunu pojaviti nerealna potrošnja, te da će struju platiti po većoj tarifi.
Obratili smo Elektrodistribuciji Srbije i pitali šta je potrebno uraditi kada dođe do ovakvih situacija.
- Postupak očitavanja brojila se vrši svakog meseca od 1. do 6. u mesecu. I ovo očitavanje brojila, kao I sva prethodna, prošlo je bez većih problema. Prema raspoloživim podacima, reon kojem pripada I naselje Sodara ima očitanih preko 99% korisnika sistema. Pojedinačno je moguće da je neko brojilo u naselju Sodara, kao i u drugim delovima koje pokriva Ogranak Elektrodistribucija Pančevo ostalo neočitano., odgovorili su nam iz Elelktrodistribucije Pančevo.
Oni su i objasnili da ovakav poblem se rešava tako što se neočitavanje, kao i svaka druga reklamacija može prijaviti na telefone 306-077, 306-060 ili 306-088 ili na šalteru Ogranka Elektrodistribucija Pančevo u ulici M.Obrenovića 6, Pančevo
- U tom slučaju se uzima stanje na brojilu od korisnika sistema ukoliko ga korisnik ima, ili ekipa Ogranka Elektrodistribucija Pančevo izlazi na lice mesta I očitava brojilo. Ukoliko neko brojilo bude naknadno očitano vrši se preračun potrošnje za period neočitavanja, tako da korisnici sistema svakako ne budu oštećeni, rekli su nam iz Elektrodistribucije.