• Pošta Srbije: U Pančevu dostava izvršena u predviđenim rokovima

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Nakon pritužbi pojedinih naših sugrađana da im kasni isporuka pošte, obratili smo se Pošti Srbije i dobili odgovor da je ovo preduzeće u periodu jun–avgust, u najvećem procentu krajnje korisnike uslužilo blagovremeno, tj. da je dostava izvršena u predviđenim rokovima, s visokim procentom uručenja.

    Iz Pošte Srbije napominju da su retki slučajevi da se računi ne isporuče blagovremeno do datuma naznačenog za plaćanje.

    „S tim u vezi, tokom avgusta zaključno sa 21. avgustom, završeno je uručenje svih računa i nema kašnjenja računa u odnosu na rokove plaćanja. Do 21. avgusta, završeno je uručenje EPS računa u celom Pančevu, a rok za plaćanje je 28. avgust. Svi računi Dunav osiguranja uručeni su zaključno sa 22. avgustom, tako da se mogu platiti u roku, do 25. avgusta“, stoji u odgovoru ovog preduzeća koje je stiglo na mail naše redakcije.

    Takođe, iz Pošte napominju i da je uručenje MTS računa završeno u rokovima plaćanja u najvećem procentu, osim za mali broj korisnika od 2,5 odsto u naselju Skrobara, za koje je probijen rok za plaćanje do dva dana, i to na širem dostavnom području, ali se, kako kažu, uplatom ovih računa ne ostvaruje pravo na popust.

    Pančevo, tvrde u ovom preduzeću, nije proglašeno širim dostavnim rejonom, već se na teritoriji Grada Pančeva dostava vrši u okviru 26 rejona, pri čemu centralno gradsko jezgro pripada užem dostavnom području i na njemu se dostava vrši svakog dana, dok rubni delovi grada pripadaju širem dostavnom području na kome se dostava vrši svakog drugog dana.

    Iz JP Pošta Srbije ističu da u poštama u Pančevu nisu evidentirane pisane reklamacije, ali da su putem kontakta na korporativnom sajtu evidentirane po dve reklamacije u julu i avgustu, koje se se odnosile na dostavu u Pančevu.

    Iz ovog preduzeća ističu da su sve reklamacije procesuirane u skladu sa važećim procedurama i da stoje na raspolaganju građanima za sva pitanja i prigovore, na svim raspoloživim kanalima komunikacije sa korisnicima, od kontakt centra do aplikacije na veb sajtu.

    Nakon pritužbi pojedinih naših sugrađana da im kasni isporuka pošte, obratili smo se Pošti Srbije i dobili odgovor da je ovo preduzeće u periodu jun–avgust, u najvećem procentu krajnje korisnike uslužilo blagovremeno, tj. da je dostava izvršena u predviđenim rokovima, s visokim procentom uručenja.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Društvo