UMESTO ATP-a – PANTRANSPORT: Bojanić ostaje direktor, Pančevo vlasnik 3% a toliko će se i pitati
Ugovor za javno privatnom partnerstvo za javni gradski prevoz putnika i izgradnju autobuske stanice Pančevo je 27. novembra potpisalo sa grupom ponuđača u kojoj su firme Saga trans, Dumeco, Trans-jug, i Apex solution technology. Ovim ugovorom rok je mesec dana da partneri formiraju novo Zajedničko privredno društvo – dakle kraj decembra.
Zato će odbornici danas odlučivati o Ugovoru o osnovinju DOO “Pantransport”.
Ugovor izgleda pomalo tipski jer navodi da se njime određuje i “lično ime i prebivalište” a ne samo poslovno ime i sedište privrednog subjekta. Interesanto da se u ugovoru navodi da se osniva na neodređeno vreme, iako je koncesija javnog prevoza data na 25 godina.
Osnovni kapital Pantransporta je novčani i to – 100.000 dinara, a od toga će Grad Pančevo za tri posto udela uplatiti 3.000 dinara, dok će privatna trojka partnera uplatiti ostatak podeljen na ravne časti a takvi će im biti i udeli.
Interesantno da među partnerima, uplatiocima, odnosno budućim udeličarima Pantransporta nema Apex-a. Zašto, nije do kraja jasno.
Pantransportom upravljaće Skupština preduzeća i jedan direktor, a sedište firme biće u sadašnjoj zgradi glavne autobuske stanice – prostorijama ATP-a.
Svaki član ima predstavnika u Skupštini ali srazmerno njegovom udelu u osnovnom kapitalu Pantrasporta, dakle javni partner Grad Pančevo imaće priliku da sa tri posto izgubi ozbiljan uticaj na rad zajedničkog preduzeća.
Mandat direktora društva, navodi se u ugovoru, nije ograničen a za direktora Pantransporta već ugovorom imenuje se Bojan Bojanić, koji je i sada na čelu gradskog ATP-a.
Ugovor za javno privatnom partnerstvo za javni gradski prevoz putnika i izgradnju autobuske stanice Pančevo je 27. novembra potpisalo sa grupom ponuđača u kojoj su firme Saga trans, Dumeco, Trans-jug, i Apex solution technology. Ovim ugovorom rok je mesec dana da partneri formiraju novo Zajedničko privredno društvo – dakle kraj decembra.