Hronika

Pokret „Dosta je bilo" tužio Televiziju Pančevo

Izvor: 
Sajt pokreta Dosta je bilo Čet, 21/07/2016 - 21:12

Pokret „Dosta je bilo" je 20. jula na svom sajtu saopštio da su protiv vlasnika i urednika Informera i Alo portala, Srbija danas i Vidovdan i televizije RTV Pančevo i TV Studija B podnete tužbe Višem sudu u Beogradu zbog laži i uvreda iznetih protiv Saše Radulovića u poslednjih mesec dana. 

U svom saopštenju, DJB oštro napada kabinet premijera, optužujući ga za „orkestriranu kampanju protiv Saše Radulovića".

Iz izvora bliskih DJB, saznajemo da je sporan prilog pod naslovom "Radulović doveo Vršačku pivaru do bankrota", koji je objavljen 27. juna na sajtu TV Pančevo.

tv_pancevo_o_radulovicu.jpg

 



Marketing

Najnovije vesti