Gradsko veće

Usvojen pravilnik o sistematizaciji i unutrašnjem uređenju Gradske uprave

Pančevo, Pet, 20/05/2016 - 22:40
Tanja Marin

Saša Pavlov: Smanjenjem broja većnika sa 11 na 7 uštedećemo 7 miliona dinara godišnje

PANČEVO - Na prvoj sednici Gradskog veća u novom sazivu gradski većnici su usvojili Pravilnik o promeni i dopunama u unutrašnjem uređenju i sistematizaciji Gradske uprave, po kojem će Gradsko veće imati sedam čalanova, a gradonačelnik Saša Pavlov pet pomoćnika iz različitih oblasti, što je u skladu sa Zakonom o lokalnoj samoupravi. Isti broj pomoćnika gradonačelnik je imao i u prošlom mandatu. Smanjenem broja članova Gradskog veća gradonačelnik ističe da će se ostvariti ušteda od 7 miliona dinara na godišnjem nivou. 

Jedan od pomoćnika gradonačelnika biće Aleksandar Farkaš, koji će obavljati funkciju pomoćnika za ekonomski razvoj, poznatiju pod nazivom gradski menadžer. On će se baviti koordinacijom Grada sa javnim i javno-komunalnim preduzećima, kao i sa organizacijama civilnog društva, a kao i do sada baviće se i oblašću razvoja sporta u našem gradu. Oblast urbanizma poverena je kao i do sada Petru Komneniću, dok će na istoj funkciji ostati i Branislava Kališki koja se i do sada bavila pravnim pitanjima i reorganizacijom Gradske uprave. Marija Đukanović će biti pomoćnica gradonačelnika za oblast javnih nabavki, dok je mesto pomoćnika gradonačelnika za selo i ruralni razvoj za sada ostalo upražnjeno, pošto je sa ove pozicije u Gradsko veće ušla Zorica Repac na mesto gradske većnice zadužene za poljoprivredu. 

Pošto je u Gradskom veću sada 7 članova, četiri manje nego u prošlom sazivu, dodatna zaduženja će imati i gradonačelnik Saša Pavlov i njegov zamenik Predrag Živković. Živković će se i dalje baviti oblašću finansija, dok će gradonačelnik baviti investicijama. 

Iako je usvojen Pravilnik o promeni unutrašnjeg uređena i sistematizaciji Gradske uprave, još uvek nije poznato u kojoj meri će biti sprovedena racionalizacija radnih mesta u Gradskoj upravi, ali i javnom sektoru, pošto nova vlada Republike Srbije tek treba da napravi akt o maksimalnom broju zaposlenih u javnom sektoru i u lokalnim okvirima. Gradonačelnik Saša Pavlov ocenio je da bi Ministarstvo rada, zapošljavanja i socijalne politike ovaj akt trebalo da izda tokom juna i da će se onda znati u kojoj meri treba smanjiti broj radnika u preduzećima i institucijama čiji je osnivač Grad. On je dodao da će ove godine racionalizacija biti vidljivija nego prošle godine i da će to bi mnogo ozbiljniji proces, koji će u najvećoj meri zahvatiti javno-komunalna preduzeća, koja imaju najveći broj zaposlenih. 

Smanjenje broja zaposlenih će biti sprovedno u naredne tri budžetske godine. 

T. M. 



Marketing

Najnovije vesti