Pantransport
PR

Pantransport dnevno realizuje 800 polazaka

Izvor: 
PR Pet, 09/07/2021 - 15:58








Nakon godinu dana od dolaska privrednog društva “Pantransport” na teritoriju grada Pančeva vreme je za sumiranje rezultata.

Prema anketi koja je rađena sa putnicima, opravdana su sva njihova očekivanja. Za godinu dana autobusi Pantransporta prešli su oko 4,5 miliona kilometara i prevezli oko 3,5 miliona putnika.

Građani Pančeva i okolnih naseljenih mesta od polovine juna prošle godine voze se poput građana najrazvijenijih zemalja Evrope. Na raspolaganju su im 60 najsavremenijih autobusa, koji su u skladu sa svim vodećim svetskim standardima. Grad Pančevo je jedini grad na teritoriji Republike koji ima kompletno nov vozni park.

Uslugu prevoza putnika na teritoriji grada Pančeva Pantransport je od početka rada pružao sa novim autobusima marke Mercedes, Güleryüz i Iveco. U pitanju su autobusi sa najvećim mogućim stepenom ekološke zaštite. Nivo emisije štetnih gasova odgovara standardu “euro 6“ kako kod vozila na komprimovani prirodni gas tako i kod dizel vozila. Građani Pančeva  i okolnih naseljenih mesta  su dobili pouzdan i bezbedan prevoz – navodi  Voja Savičić direktor saobraćaja Pantransporta.

U proseku dnevno realizuju oko 800 polazaka u gradskom, prigradskom i međumesnom saobraćaju. Najveći broj polazaka je na međumesnoj liniji Pančevo-Beograd.

 I kao važnu činjenicu bismo istakli da građani Pančeva i okolnih naseljenih mesta poštuju sva pravila od ulaska, izlaska u autobuse do kupovine karata i validiranja karata. Mi kao kompanija smo ponosni na naše putnike koji time doprinose našem boljem i efiksnijem poslovanju.

- Osnovni cilj kompanije je da na najbolji način zadovolje zahteve putnika. Takođe, važna im je i briga o zaposlenima. Cilj je i da svi naši zaposleni budu zadovoljni. Samo kao takvi mogu da doprinesu daljem razvoju kompanije.

Vozači su zadovoljni sa uslovima rada, pre svega kvalitetom voznog parka. Trenutno imamo dovoljan broj vozača kao kao i veliki broj zainteresovanih da budu deo našeg tima – objašnjava Savičić.

 

 

Pantransport uveo je elektronski sistem naplate karata, u kom postoje: personalizovane smart karte i papirne karte. Personalizovane smart karte su pretplatne mesečne karte i povlašćene karte.

Personalizovane mesečne karte u koje spadaju radničke i đačke mesečne karte, dopunjavaju se jednom mesečno i važe za neograničeni broj vožnji u toku meseca na naznačenoj relaciji. Povlašćene karte važe godinu dana, za neograničeni broj vožnji, na svim gradskim linijama.

- Pored elektronske prodaje karata posedujemo i najsavremeniji monitoring javnog gradskog saobraćaja koji omogućuje: upravljanje vozilima na mreži linija, povećanje kvaliteta usluge, povećanje efikasnosti sistema javnog prevoza, optimizaciju mreže linije, kontrolu rada vozača, praćenje broja putnika u vozilu u realnom vremenu, mogućnost efikasnih reakcija u nepredviđenim i vanrednim situacijama, povećanje bezbednosti vozača i putnika,bolje informisanje putnika – kaže direktor saobraćaja.

Epidemija korona virusa odrazila se i na rad ovog preduzeća. Pantransport je primenjivao registrovane redove vožnje u potpunosti. Iako je Uredbom Vlade Republike Srbije bilo dozvoljeno održavanje 30 odsto polazaka zbog već poznatih okolnosti oko pandemije. Kompanija je pratila uputstva nadležnih službi.

- U novembru i decembru mesecu kada se desio novi talas korona virusa Pantransport je redukovao određeni broj polazaka koji nije uticao na kvalitet usluge. Broj polazaka u jutarnjem i popodnevnom vršnom opterećenju je ostao isti kako bi naši korisnici usluga mogli na vreme da stignu do posla, škola, fakulteta, doktora – kaže Savičić.

U planu je, da se i dalje radi na konstantnom poboljšanju kvaliteta usluga kako bi putnicima bio što ugodniji prevoz. Takođe, planira se  i proširenje na druga saobraćajna tršišta kao i da uvedu nove turističke linije ka turističkim destinacijama u zemlji i inostranstvu.

 

 

 








Marketing



Najnovije vesti