Sport

Počinje 10. Letnji Kup

Pančevo, Sub, 13/06/2015 - 06:21

Na fudbalskom terenu Sportskog centra ‚‚Strelište” od 13. do 19. juna biće održan 10. ‚‚Letnji Kup” u fudbalu. Na turniru koji po deseti put organizuje Fudbalski klub ‚‚Mika Antić” nadmetaće se preko 110 klubova iz Hrvatske, Rumunije i Srbije. ‚‚Letnji Kup” je turnir mlađih kategorija, kao i prethodnih godina, jedna generacija mladih fudbalera takmičiće se tokom jednog dana turnira. Na 10. po redu izdanju Kupa nadmetaće se igrači rođeni od 2001. do 2007. godine. Timovi će na početku takmičenja biti podeljeni u 4 grupe po kategoriji, a svaka kategorija imaće po dva pobednika, prvaka Lige šampiona i prvaka Lige Evrope. Dve prvoplasirane ekipe iz svake grupe nastaviće takmičenje u delu koji se zove Liga šampiona i među njima će se naći ekipa koja je pobednik Kupa za to godište. Kako bi i manje kvalitetni klubovi odigrali što veći broj mečeva, organizatori su im omogući da se bore za trofej namenjen pobedniku Lige Evrope. Priliku da na ovaj način podignu pehar imaće trećeplasirana i četvrtoplasirana ekipa iz svake grupe. Kao i do sada promoteri 10. ‚‚Letnjeg Kupa” su Fudbalski klub ‚‚Partizan” i Momčilo Vukotić, direktor Omladinske škole šampiona Srbije. Da je svojom organizacijom i kvalitetom stekao poverenje drugih klubova i škola fudbala, pokazuje i činjenica da se ove godine za učešće na turniru prijavio rekordan broj ekipa na ovim prostorima, pa će 10. ‚‚Letnji Kup” biti najveći i najmasovniji fudalski turnir u Srbiji. Prvog dana ‚‚Letnjeg Kupa”, u subotu, takmičiće se fudbaleri rođeni 2004. godine, dok će drugog dana vikenda na teren istrčati generacija 2001. U ponedeljak, 15. juna, igraće dvanaestogodišnjaci, a dan kasnije godinu dana stariji fudbaleri. Najmlađi takmičari, rođeni 2007. godine, nadmetaće se u sredu 17. juna, četvrtak je rezervisan za 2005. godište, dok će poslednjeg dana Kupa za trofej igrati devetogošnji fudbaleri. Svakog dana ‚‚Letnjeg Kupa” mečevi će počinjati u 9 časova, a finalne utakmice će biti odigrane od 17 ili 18 časova, u zavisnosti od broja ekipa u svakoj generaciji učesnika. T.M.


Marketing

Najnovije vesti