• Avion prinudno sleće iz dva razloga – kako posada reaguje u tim situacijama

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
    013 Info

    Avion prinudno sleće iz tehničkih i medicinskih razloga. Na jednom od 600 letova u svetu dogodi se prinudno sletanje iz medicinskih razloga. Inače, to je najčešći razlog za skretanje sa rute i sletanje na neki drugi aerodrom.

    Posada aviona je u obavezi da pruži pomoć ako je neophodna a ukoliko je reč o težim slučajevima kao što je srčani udar – osoba mora čim pre da stigne u bolnicu.

    „Za sitnije slučajeve posada je dovoljno obučena, stjuardese i kabinsko osoblje se obučava na godišnjem nivou rade obnovu znanja i za sitnije, manje intervencije su vrlo obučeni, kao i reanimaciju“, objašnjava pilot i vazduhoplovni inspektor Božidar Bratuljević.

    Iz Aerodroma „Nikola Tesla“ kažu da, po sletanju aviona i odobrenju posade, aerodromska služba medicinske pomoći ulazi u avion kako bi pružila pomoć putniku, dok ne dođe Hitna pomoć.

    U skladu sa procenom i procedurama posade, ostali putnici čekaju nove informacije i odluku avio-kompanije o nastavku putovanja.

    Nekada avioni prinudno sleću i zbog problema tehničke prirode.

    „Ako se desi neki veći kvar koji zahteva neminovno skretanje na drugi aerodrom, ili povratak na aerodrom poletanja, kao što je otkaz motora. U tom slučaju kapetan po proceduri za koju je uvežban vraća avion bezbedno sa putnicima i tu do sada nismo imali nikakvih problema“, kaže Bratuljević.

    Pre dva dana, avion na relaciji Keln – Niš, prinudno je sleteo na beogradski aerodrom jer je pozlilo šezdesetosmogodišnjoj putnici. Prošle godine na letu od Antalije za Cirih pozlilo je jednom detetu.

    Avion prinudno sleće iz tehničkih i medicinskih razloga. Na jednom od 600 letova u svetu dogodi se prinudno sletanje iz medicinskih razloga. Inače, to je najčešći razlog za skretanje sa rute i sletanje na neki drugi aerodrom.

    Podeli vest:

    Facebook Twitter WhatsApp
  • NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 96H

    Ostalo iz kategorije Srbija